Xerrada Projecte Humanitat

Ahir vam tindre la visita de Jordi Pla, voluntari de l’ONG “Provocant la Pau” d’Amposta, pagès i coneixedor del projecte “Humanitat“, pel qual estem recollint aliments, roba i productes de neteja a l’institut Roquetes. Ens va parlar de la seva experiència a Atenes i també de la visita anterior als camps de refugiats on malviuen milers d’exiliats a causa de la guerra, majoritàriament de Síria, però també d’altres països en conflicte com Afganistan.

La xerrada va estar dirigida a tot l’alumnat de 4t d’ESO, algun dels quals participen en el Servei Comunitari “Campanyes solidàries”. Us recordem que demà dia 24 de gener finalitza la recollida de productes al nostre centre.

Per altra banda, també podeu escoltar a l’enllaç adjunt una magnífica i reveladora entrevista a Joan Enric Reverté, abans conegut com a Pare Jony, a Ràdio Amposta. Molt impactant per les seves declaracions: