Excursió Fira CTC Arduino Barcelona 2018

El passat 23 de febrer va esdevenir la Fira CTC 2018, al Cosmocaixa. Els alumnes de 3r i 4t d’ESO que fem l’alternativa de robòtica o tecnologia vam tenir l’oportunitat d’assistir-hi. En el nostre cas, vam poder exposar els projectes que vam estar construint durant el mes de gener i febrer.

Vàrem ser l’institut amb més projectes exposats. No tots van funcionar, però tot i així vam posar-hi esforç en cadascun d’aquests i vam atreure l’atenció de mestres i alumnes, inclús del creador d’Arduino, David Cuartielles.

En resum, crec que va ser una experiència enriquidora i ens va fer veure la tecnologia des d’una altra perspectiva. Després de tot l’estrès i feina dedicada, va ser molt més satisfactori i no dubtaria en tornar-ho a fer.