Hort escolar ecològic

Hort

Aquest projecte va destinat a l’alumnat amb NEE que precisa d’adaptacions curriculars i ens permet oferir una atenció especialitzada en un ambient estructurat, que garanteixi un currículum adaptat a les seves necessitats educatives i un desenvolupament d’aspectes més experimentals i vivencials, d’habilitats socials i comunicatives a través de la interacció amb els seus companys en un ambient normalitzat.

Les línies transversals i prioritàries del projecte són:

• Fomentar el vincle entre l’alumnat i el centre (Escola inclusiva).
  • Potenciar els espais verds al centre i promoure l’ educació ambiental i les pràctiques sostenibles (Escola verda).
  • Promoure l’educació ambiental: estalvi d’aigua, compostatge, reciclatge i consum responsable.
  • Fomentar uns hàbits d’alimentació saludable (Salut a l’escola).
  • Adquirir coneixements sobre ecologia: agricultura ecològica, avantatges del seu consum, etiquetatge acurat dels productes…

Espais de què es disposa:

• Hort: terreny d’una superfície de 25m2 on es conreen verdures i hortalisses.
  • Jardinera: terreny d’una superfície de 10m2 destinada a conrear plantes aromàtiques i culinàries.També estan situades aquí les compostadores.
  • Hivernacle: espai  vidriat per unir dos edificis utilitzat per preparar el planter.
Jardinera Hivernacle