1. hugo

Els alumnes que hagin passat el coronavirus no hauran de fer quarantena.

Si el nen ha passat la malaltia en els últims sis mesos, no caldrà que es faci cap test ni faci quarantena encara que tingui algun contacte positiu.
    El dubte és què passarà si es decideix que la resta d’alumnes del “grup bombolla” de la seva classe sí que s’ha de confinar.

1. admin Autor de l'article

Hugo,

Si tens algun comentari que fer, com aquest, sobre els protocols d’actuació en cas de Covid, millor adreçat a qualsevol membre de l’equip directiu. Aquests comentaris al blog de classe en una notícia de fa 4 anys no tenen gaire visibilitat.

Salutacions,