POSSIBLE INCIDÈNCIA TRANSPORT ESCOLAR

Ens ha comunicat el Consell Comarcal del Baix Ebre que demà divendres degut a l’arribada de la Volta a Catalunya hi poden haver retards en la tornada dels alumnes a casa.

AVÍS DE LA SECRETARIA DE SALUT PÚBLICA

Els darrers dies s’han confirmat alguns casos de parotiditis (galteres) en alumnes dels instituts de Tortosa i Roquetes. D’acord amb el protocol de prevenció i control de la parotiditis del Departament de Salut, cal recomanar la vacunació als contactes freqüents d’un cas, nascuts després de l’any 1966, que NO estiguin vacunats i que NO hagin passat la malaltia.

Mitjançant l’escrit adjunt, us informem de les recomanacions per prevenir aquesta malaltia transmissible, en el supòsit que els vostres fills no estiguin vacunats o que iniciïn simptomatologia compatible.

Carta_escoles-Baix_Ebre

PORTES OBERTES (Alumnat nou que farà ESO el curs 17-18)

Teniu un resum de la informació de les Jornades de Portes Obertes celebrades els passats dies 13 i 14 de març als següentportes-obertess enllaços:

GUIA PER AL NOU ALUMNAT DE 1r d’ESO 17-18 (document en pdf)

Presentació de la jornada de portes obertes en Prezi

Enllaç web Que estudiar i document de preinscripció (document en pdf)

Sin tiempo

“Los efectos de la acción humana sobre el planeta Tierra son devastadores. Estamos destrozando nuestro mundo sin pararnos a pensar a qué conduce tanta producción de objetos, tanta deforestación, tanta contaminación y tantos conflictos. Es el momento de actuar.” Ens ajudes a difondre aquest missatge a Facebook i Twitter?