INFORMACIÓ IMPORTANT SORTIDA 2n ESO 24 FEBRER

Us proporcionem informació útil per a la sortida de demà:

• Els/les alumnes han d’anar a les 08:15 a les escales de la porta d’accés al centre (porta de consergeria).
  • L’hora de tornada serà anterior a les 14:45 i, per tant, sortiran del centre a l’hora normal de cada dia, les 14:45.
  • Han de portar esmorzar.
  • Han de portar una llibreta i bolígraf (o llapis) per a poder fer anotacions, així com també mòbil o càmera de fotos.
CARTA DE LA SECRETARIA DE SALUT PÚBLICA

Carta adreçada als pares i mares dels alumnes de segon d’ESO referent a la campanya de vacunacions. Podeu llegir-la al següent enllaç.

ATENCIÓ:

Els/Les alumnes que el curs 2015-2016 van acabar quart d’ESO i no van recollir l’historial acadèmic poden passar per la secretaria del centre a recollir-lo.

PROVES LLIURES PER OBTENIR EL GRADUAT EN ESO

Presentació de sol·licituds de l’1 al 14 de febrer. Més informació en aquest enllaç.

Girls’ Day 2017

El passat dimarts 14 de febrer de 2017 les noies de 3r d’ESO D vam assistir a la jornada Girls’ Day organitzada per la Universitat Rovira i Virgili, per tal d’apropar el món de l’enginyeria a les noies de secundària.
Vam visitar el campus Sescelades a Sant… Llegeix més»

Dégustation de fromages

DÉGUSTATION DE FROMAGES AVEC LES ÉLÈVES DE 4ème ANNÉE D’ESO
Goûteux, colorés, parfumés moelleux, ils s’invitent à votre table, ils terminent le repas : qui sont-ils ? Les fromages. Autant de mots qui nous donnent l’eau à la bouche, ce matin on a fait une… Llegeix més»

20 anys i 20 propòsits per la Pau

El passat 22 de desembre vam fer tot un seguit d’activitats de cloenda del trimestre i de celebració dels 20 anys del centre. A banda dels tallers, els arbres dels desitjos, els recitals, els racons d’expressió i el concert de l’orquestra STOP, tot l’alumnat del centre va participar en una “performance” que volia simbolitzar mitjançant la música i el moviment corporal almenys 20 propòsits per la Pau.

La gravació va estar a càrrec de GR Films, a qui volem agrair especialment la seva col·laboració.