Passem a la final del CLVA!

Ahir, 11 de març, l’alumnat d’ESO va participar en les semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta (CLVA) que va tenir lloc a la Sala d’Actes dels Serveis Territorials.

El jurat, gràcies a l’excel•lent intervenció de l’alumnat, va decidir que tant l’alumne que representava la categoria de Corsaris (alumnat de 1r i 2n d’ESO), Otto López, com l’alumnat que representava la categoria Tropa de Corsaris (alumnat de 3r i 4t d’ESO), Oriol Tafalla, Roma Pros i Eloi Milián, passin a la final territorial i ens representin com a centre a l’Auditori Felip Pedrell el pròxim mes de maig.

Enhorabona a tots i totes i moltes gràcies de nou a tots els representants.

Us anirem informant de qualsevol novetat.