Presentació de Treballs de Recerca a premis externs al centre

Per als alumnes de 2n de batxillerat, la finalització del seu Treball de Recerca és un fet molt rellevant. Aquest any, el 24 de gener van presentar tots el seu TDR. Després d’aquesta data, alguns d’ells, els millors, es presenten per optar a premis externs al nostre centre.

La nostra alumna Júlia Homedes Messeguer, després d’haver estat qualificada amb un 10 pel seu TDR  “Inici dels xenotransplantaments renals, fi de les llistes d’espera”, el va presentar a l’Acadèmia de Ciències Mèdiques de Terres de l’Ebre.

El seu treball va ser seleccionat com a treball finalista i el divendres 23 de febrer en va presentar un resum a les jornades de Salut i Intel·ligència Artificial al campus universitari de la URV de les Terres de l’Ebre.

Aquí  podeu veure algunes fotos de la presentació.

Moltes felicitats, Júlia!