Prematrícula PAU 2024

La prematrícula per a les PAU (Proves d’Avaluació del batxillerat per a l’accés a la Universitat) a la convocatòria de juny 2024 s’ha de formalitzar del 16 de febrer al 4 de març.

Els i les alumnes interessades en el Grau d’Educació Infantil i Educació Primària i altres estudis de Grau que ho requereixen, també hauran de formalitzar durant el mateix període  la matrícula de la PAP (Prova d’Aptitud Personal). Aquest examen té dues parts i es farà el dissabte 13 d’abril de 2024 a cinc seus previstes per tot Catalunya: Barcelona, Bellaterra, Girona, Lleida i Tarragona.

Tots aquests tràmits es fan per Internet a https://accesuniversitat.gencat.cat utilitzant un codi personal que us facilitarem al centre.

Clicant a l’enllaç següent trobareu la presentació informativa que utilitzarem durant les reunions amb les famílies i l’alumnat dels dies 15 i 16 de febrer: Presentació PAU 2024 (reunió famílies i alumnat):

Presentació PAU 2024 (reunió famílies i alumnat)

Us adjuntem també la documentació següent:

1. Guia informativa prematricula PAU i PAP 2024
  2. Guia de registre i prematricula al portal d’accés a la universitat.
  3. Accés i admissió a la universitat 2024 (provisional) Guia de la Generalitat
  4. Taula de ponderacions 2024 d’estudis universitaris.

Més informació: PAU. Canal Universitats