Entrevista de Canal 21 al projecte Etwinning de 1r de Batxillerat (anglès)

Aquest passat divendres, l’alumnat de 1r de Batxillerat A i B, des de la matèria d’anglès, i juntament amb l’alumnat de 1r de Batxillerat econòmic del Dertosa, va ser entrevistat per Canal 21. El programa es va dur a terme en directe i el professorat a càrrec va explicar, en primer lloc, en que consisteix un projecte Etwinning. Després, alumnat representant de cada classe va explicar quines estan sent les seves opinions i experiències des de que participen del projecte, destacant el treball col·laboratiu i la comunicació amb d’altres alumnes (instituts de Croàcia i de Turquia) en llengua anglesa.

Aquests projectes són engrescadors i donen molt sentit i utilitat a l’aprenentatge de les llengües estrangeres, a més de ser molt enriquidors per a l’alumnat en molts altres aspectes: culturalment, socialment, digitalment, entre d’altres.

Gràcies per la feina feta i endavant amb la que està per venir!