Vaga estudiantil

Davant el moment excepcional que vivim, els dos sindicats d’estudiants majoritaris a Catalunya (Sindicat d’Estudiants i Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans), han convocat una vaga general pel dijous 28 de setembre amb el propòsit de lluitar per defensar els drets democràtics.

L’alumnat de l’institut està d’acord amb aquesta convocatòria i vol secundar-la. Per tant, l’alumnat de 3r d’ESO, 4t d’ESO, batxillerat i cicles formatius que hagin portat l’autorització signada pels pares, podran exercir aquest dret. La resta d’alumnes hauran d’assistir a classe amb normalitat.