Semaine de la Francophonie

20170327_103928

A l’institut, l’alumnat de francès celebra la Semaine de la Francophonie, una festa internacional de la llengua i la cultura franceses.

Les activitats que hem realitzat aquest any són les següents:

• Els alumnes del CFGM de Cuina i Serveis han dissenyat un menú gastronòmic francès i han traduït les receptes per oferir-les als clients del restaurant.
  • Els alumnes de 1r i 3r d’ESO han elaborat i menjat crêpes.
  • Els alumnes de 2n d’ESO han fet un mural amb el títol LE FRANÇAIS À TRAVERS … LES SENS (LA VUE, L’ODORAT, LE GOÛT, L’OUÏE).
  • Els alumnes de 4t d’ESO han fet un mural amb el títol DIS-LE-LUI EN FRANÇAIS, on han escrit frases de la llengua popular. A més, han fet el cartell per anunciar la sessió de cinema francès del dimarts 28 de mars. Projectarem la pel·lícula “Le fabuleux destin d’Amélie Poulain”.