25a Setmana de la Ciència

Els alumnes de 3r PM han dissenyat i elaborat un rètol commemoratiu de la Setmana de la Ciència 2020 que podeu trobar penjat a l’entrada de l’institut. De fet, des de dissabte passat, ja som immersos a la 25a Setmana de la Ciència, que es perllongarà fins al 29 de novembre.

Com cada any, el Departament de Ciències Experimentals del nostre centre ha demanat la col·laboració de la resta de departaments pedagògics per poder celebrar-la àmpliament i inclusiva. D’aquesta manera, els alumnes treballaran de manera transversal alguns aspectes de la temàtica d’enguany, la qual és coincident amb la de l’Any Internacional de la Sanitat Vegetal.

«L’Any Internacional de la Salut de les Plantes és una iniciativa clau per ressaltar la importància de la sanitat vegetal per millorar la seguretat alimentària, protegir el medi ambient i la biodiversitat i impulsar el desenvolupament econòmic», ha afirmat el secretari de la International Plant Protection Convention (IPPC)Jingyu Xia.