INS Pere Borrell

LLIURAMENT DE NOTES ESO I 1r BTX

Enviada per admin el 26/Jun/2016 - 16:11

El proper dimecres 29 de juny, a les 11,30h, es farà, a l'aula de cada grup, el lliurament de notes finals als alumnes de ESO i 1r BTX.

Aquells alumnes que no les puguin recollir el dia indicat, ho podran fer a partir del dia 30 de juny a la consergeria de l'Institut. També les podran recollir a consergeria els seus pares.

Lamentem comunicar-vos que, per decisió del Departament d'ensenyament, el dia 29 no hi haurà transport escolar per al lliurament de notes.

Les possibles reclamacions a les qualificacions finals es formularan el dia 30 de juny a les 10h als departaments didàctics corresponents.

AUXILIAR DE CONVERSA EN LLENGUA ANGLESA

Enviada per admin el 13/Jun/2016 - 12:54

Com ja sabeu, aquest curs l'AMPA ha fet possible que l'INS Pere Borrell hagi participat al Progrma d'Auxiliars de Conversa CAPS, fet que ens ha permès gaudir d'un parlant nadiu de llengua anglesa que ha donat suport al projecte lingüístic de l'INstitut, fent tasques d'assistència i de suport a les activitats d'ensenyament-aprenentatge de l'anglès i augmentant el contacte dels nostres alumnes amb aquesta llengua.

MÉS INFORMACIÓ

PREINSCRIPCIÓ UNIVERSITÀRIA 2016

Enviada per admin el 03/Jun/2016 - 12:38

Del 6 de juny a l'1 de juliol és el període de Convocatòria de juny de la Preinscripció universitària 2016 per accedir a les set universitats públques de Catalunya i a la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. La preinscripció es fa per internet, a l'adreça https://accesnet.gencat.cat.

Trobareu més informació de la Preinscripció universitària i de les proves d'aptitud personal (PAP) al document adjunt.

Informacio-Preinscripcio-universitaria.pdf

CONCURS DE PROJECTES EMPRESARIALS - CONSELL COMARCAL DE LA CERDANYA

Enviada per admin el 27/Mai/2016 - 17:34

Una alumna de 2n BTX de l'Institut guanya el Concurs de Projectes empresarials organitzat pel Consell Comarcal de la CErdanya. Ha creat una app per a la venda de productes agroalimentaris locals.

NOTÍCIA REGIÓ 7

ORIENTACIÓ 3r ESO - ITINERARIS DE 4t ESO

Enviada per admin el 17/Mai/2016 - 10:36

El proper dimarts 17 de maig a les 18h es farà a la Sala d'Actes de l'Institut la xerrada adreçada als pares dels alumnes de 3r ESO sobre orientació acadèmica. Aquesta xerrada està  enfocada sobretot a assesorar i orientar sobre la tria d'itineraris a 4t ESO. Trobareu més informació a l'enllaç següent.

MÉS INFORMACIÓ

PROGRAMA D'INTERCANVI CATALUNYA-QUÉBEC

Enviada per admin el 04/Mai/2016 - 13:34

Ens plau comunicar que un alumne de 4t ESO del nostre Centre ha estat seleccionat per participar en el Programa d'Intercanvi d'alumnes de BTX Catalunya-Québec. És el primer cop que participem en aquest intercanvi. Esperem que aquest èxit estimuli alumnes de les promocions següents a inscriure's en aquest Programa.

CATALUNYA-QUÉBEC

AUXILIAR DE CONVERSA EN LLENGUA FRANCESA

Enviada per admin el 04/Mai/2016 - 13:25

El nostre Centre ha estat seleccionat per acollir un Auxiliar de Conversa en Llengua Francesa de l'1 d'octubre de 2016 al 31 de maig de 2017.

Ens congratulem d'aquesta assignació que permetrà que els alumnes que cursen Llengua Francesa puguin reforçar la llengua oral a les classes.

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS

Enviada per admin el 03/Mai/2016 - 09:27

El termini de preinscripció per al Batxilerat i per als Cicles Formatius de Grau Mitjà serà del 18 al 25 de maig. L'horari d'atenció al públic a la Secretaris de l'Institut serà de 9h a 14h.

Més informació als enllaços següents.

WEB DEPARTAMENT - PREINSCRIPCIÓ

ORIENTACIÓ_4t ESO_

TALLER DE ROBÒTICA AL CAMPUS CERDANYA

Enviada per admin el 29/Abr/2016 - 16:18

ASSOCIATION TOUS AZIMUTS

Enviada per admin el 20/Abr/2016 - 11:13

Durant els meso d'abril i maig l'INS Pere Borrell comptarà amb la col·laboració de l'çAssociation Bénévole Tous Azimuts d'osséja. Set membres d'aquesta associació francesa de voluntariat, Abel Conesa, Francis Jean, Marie Dumont, Montse Ingles, Dolores Cera, Jean Dufourcq i Georges Sol, intervindran a les classes de francès de 1r, 2n, 3r i 4t d'ESO.

Volem agrair aquesta cooperació, feta de manera desinteressada i gratuïta, que ens permet oferir als alumnes unes millors condicions per a l'aprenentatge de la llengua francesa, en desdoblar la majoria de grups una hora a la setmana i facilitar així l'expressió oral dels alumnes.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Mes anterior Juny 2016 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

Gestió Escolar

No estàs matriculat/da a cap curs.

Enllaços

Properes