INS Pere Borrell

Jornada InvesJove 2015

Enviada per admin el 26/Mar/2015 - 14:50

El proper divendres 27 de març es farà la Jornada Invesjove. Alguns alumnes de 2n BTX exposaran els seus treballs de Recerca a la resta dels seus companys de Batxillerat. Prèviament, assistiran a una conferència sobre un tema relacionat amb la recerca.
Al final de la Jornada hi haurà una taula rodona amb ex alumnes de l'Institut que ens explicaran la transició entre l'institut i la universitat.

Visita dels alumnes de segon curs de Batxillerat, modalitat de Tecnologia, a les instal·lacions de revisió de vehicles, ITV, del municipi de Puigcerdà.

Enviada per admin el 24/Mar/2015 - 13:24

El passat mes de febrer, els alumnes de segon de batxillerat van visitar les instal·lacions de la inspecció tècnica de vehicles, ITV, de Puigcerdà, van ser acompanyats pel director responsable sr. Ramon Farran, el qual va tenir l'amabilitat de mostrar i explicar el funcionament de l'estació.

BATXIBAC CURS 2015-2016

Enviada per admin el 17/Mar/2015 - 13:37

BATXIBAC CURS 2015-2016

Programa de doble currículum de batxillerat i baccalauréat

l’Institut Pere Borrell de Puigcerdà té previst oferir la doble titulació BATXILLERAT-BACCALAURÉAT a partir del curs 2015-2016.
El Programa Batxibac consisteix en impartir en llengua francesa un terç del currículum de Batxillerat. Cal cursar en francès Llengua i Literatura Franceses, Història de França i alguna altra matèria. Aquest programa permetrà als alumnes que el cursin i superin accedir als dos títols de Batxillerat i els facilitarà l’accés a estudis superiors en condicions favorables a qualsevol dels dos països.

Reunió informativa per a pares, mares i alumnes:

Dimecres 8 d'abril. Hora: 19.00. Lloc: Biblioteca de l’Institut Pere Borrell.

Sortida d'alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius a la Diputació de Girona

Enviada per admin el 02/Mar/2015 - 11:26

diputacio_girona_2015.jpgEls alumnes de  1er i 2n del Cicle Formatiu de Grau Mig de Gestió Administrativa, i, de l'assignatura d'Economia d'Empresa de 2n de Batxillerat van fer una visita a la Diputació de Girona el passat 24 de febrer.

Cliqueu sobre la imatge per accider a fotografies de la visita

CONVOCATÒRIA 2015 DE PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ I DE GRAU SUPERIOR

Enviada per admin el 19/Feb/2015 - 14:32

El Departament d'Ensenyament convoca periòdicament les proves d'accés, que permeten acreditar unes aptituds mínimes per tal d'accedir posteriorment a uns estudis, i les proves lliures per a l'obtenció de títols i certificats, mitjançant les quals se certifica la superació d'uns estudis determinats. A aquests accessos us ofereixen informació de les proves  d'accés a Cicles de Grau Mig, i, de les proves d'accés a Cicles de Grau Superior.

Important: Dates d’Inscripció: de l'11 al 23 de març de 2015

Proves d'accés

Prova d'accés al grau mitjà de formació professional

Inscripció: de l'11 al 23 de març de 2015

Prova d'accés al grau superior de formació professional

Inscripció: de l'11 al 23 de març de 2015

PROVES PER A L’OBTENCIÓ DEL GRADUAT EN ESO PER A L’ALUMNAT QUE NO L’HAGI OBTINGUT EN FINALITZAR AQUESTA ETAPA

Enviada per admin el 29/Gen/2015 - 13:20
S'han convocat les proves per a l'obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria, per als alumnes que no l'hagin obtingut en finalitzar l’ESO l’any 2013 o 2014 i no van obtenir el títol per tenir pendents de superació cinc o menys matèries. El termini de presentació de sol·licituds d'inscripció és del 2 al 16 de febrer i les proves es realitzaran el dijous 12 de març, a les 16 h, a la Sala d’Actes de l’Institut.
Més informació a l'apartat "Proves de compleció de l’ESO" d'aquesta web, on s'han publicat els continguts i els criteris d'avaluació mínims exigibles per a la superació de cadascuna de les matèries.

Activitats i pràctiques del Cicle Sociosaniotari

Enviada per admin el 14/Gen/2015 - 07:54

cfss0115.jpgcfss0115_a.jpg

cfss0115_b.jpgcfss0115_c.jpg

cfss0115_d.jpgUs informem de diferents activitats realitzades per l'alumnat del Cicle Formatiu Socisanitari:
- Tallers en el Projecte Rems de l'Espai Social de Puigcerdà, les activitats van anar dirigides a persones grans que comencen a tenir problemes de memòria.
- Pràctiques a l'Hospital la Cerdanya. En aquesta pràctica els alumnes treballen la col·locació de les peces d'aïllament.
- Dintre de l'assignatura de suport al domicili, porta a terme unes activitats de cuina. Aquestes activitats van dirigides a conèixer els diferents tipus d'aliments, les seves propietats i a treballar la higiene alimentària.

Eleccions pel Consell Escolar

Enviada per admin el 02/Des/2014 - 07:28
Després del Procés Electoral de renovació parcial del Consell Escolar de l'Institut, la seva composició ha quedat de la manera següent:
Cada dos anys, el Consell Escolar del Centre es renova per meitat dels representants de cada sector (mares i pares, alumnes i professors). Enguany tocava renovar 2 membres del sector pares, 2 del sector alumnes i 4 del sector professorat, a més deL Representant del PAS. L'AMPA i l'Ajuntament de Puigcerdà també han nomenat cadascun el seu representant.
Moltes gràcies a tothom per participar en el procés.

Presentació del llibre “Pels estanys de Cerdanya. Llegendes, patrimoni i rutes”

Enviada per admin el 01/Des/2014 - 09:11
portada del llibre

El dia 7 de desembre a les 19h. es realitzarà la presentació del llibre “Pels estanys de Cerdanya. Llegendes, patrimoni i rutes” dels autors Ermengol Orriols, Salvador Orriols, Alexis Cagigos, Oriol Mercadal i Enric Quílez, que tindrà lloc a la Sala de Convencions del Museu Cerdà.

« 1 2 »

Mes anterior Març 2015 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

Gestió Escolar

No estàs matriculat/da a cap curs.

Enllaços

Properes