Visita del Magic Teacher a 1r d’ESO

Ahir l’alumnat de 1r d’ESO va rebre la visita del Magic Teacher, una proposta pedagògica innovadora que treballa l’ús de la llengua anglesa a través del joc i l’il·lusionisme.

El nostre alumnat va participar activament en diferents dinàmiques i actuacions, gaudint d’una experiència altament motivadora, enriquidora i en anglès.

Sens dubte, ha estat una manera ben engrescadora de practicar l’idioma, perdre la vergonya i aprendre de forma vivencial. Auesta activitat ha permès treballar la confiança i l’expressió oral en un ambient distès i divertit, afavorint que l’alumnat s’atrevís a comunicar-se en anglès de manera natural.

Volem agrair al Magic Teacher la seva gran energia i a tots els alumnes la seva fantàstica implicació i participació en aquesta activitat!