Continguts

Aquest cicle es realitza en modalitat DUAL. Clica aquí per saber més sobre la modalitat Dual al nostre institut.

A continuació la relació de mòduls professionals i unitats formatives dels diferents cursos:

Mòduls Professionals Hores centre H Dual Unitats formatives H
MP1 Mostreig i preparació de la mostra*  A PRIMER 132 UF 1 Preparació d’equips i mostres per l’anàlisi 76
UF 2 Pla de mostreig 28
UF 3 Presa de mostres 28
MP2 Anàlisis químiques*. A PRIMER 165 33 UF 1 Materials i reactius per anàlisi química 50
UF 2 Mètodes d’anàlisi volumètrics i gravimètrics 90
UF 3 Anàlisi orgànica 25
MP3 Anàlisi instrumental* A SEGON 165 33 UF 1 Mètodes elèctrics 50
UF 2 Mètodes òptics 75
UF 3 Mètodes de separació 40
MP4 Assajos físics** A PRIMER 99 UF 1 Tipus de materials. 39
UF 2 Assajos físics destructius i no destructius. 60
MP5 Assajos fisicoquímics* A PRIMER 99 UF 1 Propietats i assajos fisicoquímics. 75
UF 2 Assajos organolèptics. 24
MP6 Assajos microbiològics* A PRIMER 165 33 UF 1 Preparació d’equips i mostres. Tècniques de sembra. 35
UF 2 Anàlisi microbiològica d’aigües. 60
UF 3 Anàlisi microbiològica d’aliments. 50
UF 4  Anàlisi microbiològica d’aire i superfícies. 20
MP7  Assajos biotecnològics* A SEGON 99 33 UF 1 Biologia molecular. 66
UF 2  Assajos de mutagenicitat. 33
MP8 Qualitat i seguretat en el laboratori. A PRIMER 132 33 UF 1 Sistemes de gestió de la qualitat. 32
UF 2 Tractament dels resultats analítics. 50
UF 3  Seguretat i gestió ambiental. 50
MP9 FOL LA’UF2 A PRIMER I L’UF1 A SEGON 82 17 UF 1 Incorporació al treball 49
UF 2 Prevenció de riscos laborals 33
MP10 EIE. A SEGON 50 16 UF 1 Empresa i iniciativa emprenedora. 50
MP11 Anglès tècnic 99 UF 1 Anglès tècnic. 99
MP12 Projecte de laboratori d’anàlisi i de control de qualitat 33 66 UF 1 Projecte de laboratori d’anàlisi i de control de qualitat. 99
MP13 FCT 416
MP14: FP Dual 264 Empresa
UF1- Laboratori d’anàlisi i de control de qualitat a empresa
Total 2000 2264

Empresa = 264 x 2 = 528 + 416 = 944 hores mínimes que ha de fer a empresa per poder tenir reconeixement acadèmic.