OrientaFP

Orienta FP és un servei que es dona al conjunt de tot l’alumnat pel que fa referència a l’orientació acadèmica -un cop finalitzats els seus estudis de FP- (de GM a GS, GS a Universitat), així com una orientació professional. Es realitza a través del conjunt de l’equip docent del cicle, tant a les tutories com en diferents MPs. L’estudiant disposarà d’un IPOP (informe personal d’orientació professional) un cop finalitzi els seus estudiants, el qual estarà a disposició de les empreses per tal de conèixer millor als candidats que optin a una vacant; l’estudiant serà qui haurà de fer visible o no el seu IPOP a les empreses.

Objectius:

1. Ajudar a l’estudiant a prendre decisions fonamentades en les seves habilitats i interessos.
  2. Oferir a l’alumnat les eines i els recursos per a construir el seu IPOP al llarg de tot el cicle formatiu.
  3. Posar a disposició de les empreses una eina complementària a l’entrevista personal i al curriculum de l’estudiant per a dur a terme la selecció futura de nous treballadors.
Volem estar a la vostra disposició i ajudar-vos a prendre les millors decisions, facilitant-vos tota la informació que requeriu per a poder-ho fer amb el màxim de garanties. No obstant, sempre la decisió final serà vostra. Orienta’t