Cultura Popular. Dansa i música tradicional

PDF projecte Cultura Popular 2018-19.

L’Institut La Romànica de Barberà del Vallès és un centre educatiu de secundària on es treballa la cultura popular durant tot el curs escolar i de forma transversal i competencial. Tot a través de tres assignatures optatives [oferides a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO] de les quals dues es dediquen a la dansa [diferents branques de la cultura popular] i una altra a la música tradicional [flabiol i tamborí]. Sense oblidar, a més, l’existència de la Colla Bastonera Les Romanes la qual neix del mateix projecte i que ja és un col·lectiu obert a tota la població. Adrián Ortiz Mera.

-Primeres mostres-actuacions.

-Projecte i Institucions Culturals.

-Vídeos a Youtube. Final del 1r trimestre i felicitació de Nadal: Cultura popular a l’Institut La Romànica / Ball de Bastons.