Borsa de treball

Amb l’objectiu de facilitar la inserció laboral dels alumnes i antics alumnes de Formació Professional del nostre centre, l’institut La Romànica ofereix servei de Borsa de Treball.

Aquest servei està destinat tant a les empreses interessades en cobrir determinats llocs de treball relacionats amb els perfils professionals que oferim, com als alumnes i antics alumnes que desitgin trobar una feina d’acord amb el cicle que han cursat.

SI ETS UNA EMPRESA:

Si necessites cobrir un lloc de treball que creus que pot estar relacionat amb algun dels perfils professionals que oferim, has d’enviar un correu electrònic al correu borsadetreball@inslaromanica.org,  adjuntant un arxiu amb la següent informació:

• Denominació i breu descripció del lloc de treball que s’oferta
  • Descripció de les tasques que ha de realitzar la persona a contractar
  • Requisits per accedir al lloc de treball
  • Dades de contacte (correu electrònic) de la persona a la que els candidats hauran d’enviar el CV

SI ETS UN ANTIC ALUMNE:

Si has estudiat algun cicle formatiu de grau mitjà o superior a l’Institut La Romànica i no estàs inscrit a la nostra Borsa de Treball, pots formar-ne part enviant un correu a l’adreça borsadetreball@inslaromanica.org, indicant les teves dades personals, cicle o cicles formatius cursats i any de finalització.

Una vegada rebut el correu electrònic i confirmada l’alta al sistema, rebràs una notificació cada vegada que entri una nova oferta de treball que pugui ser del teu interès.

ELS NOSTRES CICLES FORMATIUS

Cicles de grau mitjà de:

•  Operacions de Laboratori.
  •  Planta química, perfil productes farmacèutics i cosmètics.

Cicles de grau superior de:

• Laboratori d’anàlisi i control de qualitat (Modalitat FP Dual)
  • Fabricació de productes farmacèutics, Biotecnològics i Afins. (Modalitat FP Dual)
  • Química ambiental

Torna a Cicles Formatius