Borsa de treball

Amb l’objectiu de facilitar la inserció laboral dels alumnes i antics alumnes de Formació Professional del nostre centre, l’institut La Romànica ofereix servei de Borsa de Treball.

SI ETS UNA EMPRESA:

Si necessites cobrir un lloc de treball que creus que pot estar relacionat amb algun dels perfils professionals que oferim, has d’enviar un correu electrònic al correu borsadetreball@inslaromanica.org,  adjuntant un arxiu amb la següent informació:

• Denominació i breu descripció del lloc de treball que s’oferta
  • Descripció de les tasques que ha de realitzar la persona a contractar
  • Requisits per accedir al lloc de treball
  • Dades de contacte (correu electrònic) de la persona a la que els candidats hauran d’enviar el CV

SI ETS UN ANTIC ALUMNE:

Si has estudiat algun cicle formatiu de grau mitjà o superior a l’Institut La Romànica i no estàs inscrit a la nostra Borsa de Treball, pots formar-ne part enviant un correu a l’adreça borsadetreball@inslaromanica.org, indicant les teves dades personals, cicle o cicles formatius cursats i any de finalització.

Una vegada rebut el correu electrònic i confirmada l’alta al sistema, rebràs una notificació cada vegada que entri una nova oferta de treball que pugui ser del teu interès.

Per veure les ofertes de treball disponibles fes clic a la següent imatge:

Torna a Cicles Formatius