Preinscripció a escoles i instituts

El procés per fer la preinscripció serà telemàtic, a través del portal de preinscripcio.gencat.cat .

També pots fer la teva sol·licitud electrònica mitjançant IdCAT mòbil, Clave, T-CAT o DNI electrònic

Aquelles famílies que necessitin acompanyament per fer el tràmit telemàtic poden trucar a l’OAC 360, al tel. 93 595 44 14. Horari d’atenció telefònica: 8:00 a 20:00h

Si la família té altres dubtes o consultes, podran acompanyar-se des de l’ Oficina Municipal d’Escolarització del Prat  al telèfon 933790050 ext. 5334 o 5490 o 5335 o 5439 amb l’horari de 9:00 a 13:30h i 16:30 a 19:00h.

Documentació que cal preparar:

a)  Necessitaràs DNI, llibre de família i targeta sanitària. Hauràs de tenir fotografiada o escanejada la documentació dins del dispositiu que vagis a utilitzar per fer la teva preinscripció, d’aquesta  manera tindràs un accés més fàcil i ràpid.

b) Consulteu les dades i els codis necessaris per emplenar el formulari de tots el centres de primària i secundària del Prat de Llobregat (encara no tenim link).

També pots accedir al codi d’identificació de l’alumne a través de gencat.cat.

Activitat Internivell Jocs Olímpics 13/3

Amb motiu del Projecte comú que fem  tota l’Escola dels Jocs Olímpics, hem realitzat una activitat internivell des de I3 fins a 6è. S’han creat 24 grups amb  2 ó 3 nens de cada nivell  que representen les diferents seleccions per realitzar la nostra Olimpíada. Cada grup ha realitzat una bandera d’un esport i ha pintat unes banderoles per decorar l’escola.

Ha estat un matí molt emocionant, on nens de diferents edats, han col·laborat entre ells i s’ha viscut un ambient molt bonic , que tornarem a repetir ben aviat.

Cliqueu els anells Olímpics i podreu veure un tastet del dia:

Ajuts per a les activitats d’estiu 2024 i extraescolars del curs 24/25 – Del 15 de març al 12 d’abril

Benvolgudes famílies,
Entre els dies 15 de març i 12 d’abril de 2024 (ambdós inclosos), podeu presentar les sol·licituds –  per demanar l’ajut d’activitats d’estiu i extraescolars – a través del registre telemàtic de l’Ajuntament
Si us cal assistència, podeu trucar al Servei de suport telefònic per fer… Llegeix més»

I5 “El so dels colors” Projecte artístic Kandinsky

Els infants de I5 hem fet una aproximació a l’art abstracte de la mà del pintor rus Vasili Kandinksy.  Quan era petit, a Vasili li van regalar una caixa de fusta plena de pintures que li va obrir tot un món de sensacions.  A mida que ell anava pintant, sentia un xiuxueig molt especial cada cop més alt… Els colors vibraven com una orquestra que afina els instruments per interpretar una simfonia màgica…  Us convidem a endinsar-vos en el món artístic de Kandinsky, mireu, mireu!

Les dones fem ciència

Benvolgudes famílies,
Enguany hem iniciat un nou projecte transversal d’escola relacionat amb El Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència.
El laboratori on s’ha iniciat la creació del projecte ha estat en el si de la comissió mixta de Coeducació del centre.
Infants i… Llegeix més»