Informació sobre el procés de Preinscripció i Matrícula Curs escolar 2018/2019

Resolució normes de preinscripció i matrícula
Resolució ENS/603/2018, de 27 de març normes de preinscripció i matrícula
Enllaç on trobar la informació en relació al procés de preinscripció Curs 2018-2019. Web de la Generalitat de Catalunya
Presentació de la sol·licitud de preinscripció

Com van els esmorzars d’abril??

Aquest més d’abril tornem a felicitar als més petits de l’escola: Moltíssimes felicitats P3A!!! Ha estat la classe guanyadora del diploma.

Continuem animant a tots, alumnat, mestres i famílies, a seguir amb aquests hàbits saludables i sostenibles. No oblidem mai que entre tots podem fer grans canvis al món per tal de tenir un bon futur. Tots som importants. Entre tots estem aconseguint reduir els residus, no volem paper d’alimini, ni bosses, ni plàstics, ni brics. Fem ús del paper de cuina i de carmanyoles.

SANT JORDI 2018

Benvolgudes famílies,
Com ja sabeu el proper dilluns 23 d’abril és la Diada de Sant Jordi el dia 23 al matí farem la Bibliomòbil al pati.
Necessitem que els nens i nenes portin un o dos llibres durant la setmana del 16 al 20 d’abril.
Recordeu que els… Llegeix més»

3rB aprén molt sobre els JJOO

Al llarg de la setmana cultural, els nens i nenes de 3rB han fet moltes activitats per tal d’aprendre coses sobre els Jocs Olímpics: què són, per què es celebren, quin és el seu origen…. i a més, han descobert l’esport del tir amb arc, l’esport que representava la classe en aquestes olimpiades. Amb tot això han creat un lapbook. Ha estat una setmana molt interessant.

Ajornament Cloenda setmana cultural

Benvolgudes famílies,
Per motius climatològics ajornem la festa de cloenda de la setmana cultural d’avui a la tarda.
La posposem fins el proper dilluns 16 a les 11:00h (sempre que no plogui).

Gràcies i Bon cap de setmana

X Jornada Tothom Educa

S’apropa la Jornada Tothom Educa i us volem detallar una mica més el seu contingut.
El  ponent serà Josep Castillo, Coordinador del Postgrau en Direcció Estratègica de Centres Docents per a Ia Innovació i l’Èxit Educatiu de la Universitat de Vic i col·laborador en diferents publicacions que analitzen la relació de… Llegeix més»

SETMANA CULTURAL: “ELS JOCS OLÍMPICS”

La propera setmana, del 9 al 13 d’abril, tota l’escola celebrarà la Setmana Cultural que aquest any està dedicada a la commemoració del Jocs Olímpics de Barcelona 92. Per aquest motiu, durant aquests dies es realitzaran una sèrie d’activitats al voltant d’aquesta temàtica.
Esteu tots convidats… Llegeix més»

Sortida dels Oficis 1r

La penúltima setmana de trimestre vam anar d’excursió  i vam realitzar activitats relacionades amb quatre oficis diferents. Per aprendre sobre els equilibristes vam fer activitats de circ: equilibri sobre la cinta, txanques, plats xinesos, figures humanes o malabars. Vam conèixer la feina dels terrissaires fent… Llegeix més»

Esmorzar de març

Aquest mes de març, la classe que més esmorzars sense residus ha portat ha estat 5è A, moltes felicitats!!!

Recordeu que com a escola verda ens preocupem pel medi ambient, per això, tots junts, col·laborem en aquesta acció d’esmorzars sense residus: fora els plàstics i el paper d’alumini.Amb la col·laboració de tots ho estem aconseguint!!