Jornades de Portes Obertes – Curs 2018/2019

Si voleu assistir a les Jornades de Portes Obertes de l’Escola, el dilluns 26 o el dimecres 28 de febrer, podeu fer la reserva on-line – clicant al següent enllaç  – o trucant al tlf .933791868.

Si indiqueu el nombre d’assitents, podrem fer una previsió més acurada de seients.

Moltes gràcies pel vostre interès.

Dia Mundial de l’Energia, 14 de febrer.

Aquesta setmana ha sigut especial per a nosaltres, ja que com a Escola Verda sempre tenim molt present el nostre estimat planeta. El passat 14 de febrer vam celebrar el Dia Mundial de l’Energia. Vam estar fent reflexions sobre els nostres actes, sobre què fem i que podem fer per millorar. Junts volem cuidar el planeta.

Taller d’art a l’espai de menjador

Durant el mes de gener hem pogut gaudir de la visita de dues talleristes, Laia i Marina, que han realitzat el taller d’art gallery en el nostre menjador. Aquesta activitat consistia en poder representar 5 obres famoses que estan fetes arreu del món i que tenen un significat en la nostra societat. Els nostres alumnes han fet una tasca molt bona on la creativitat i el treball cooperatiu han estat un factor decisiu.

Us adjuntem el llibretó amb les explicacions i el video.

ART GALLERY ESCOLA DEL PARCFINAL

Què sabem del Prat??

Els alumnes i les alumnes de tercer han fet un itinerari urbà pel Prat. Han descobert com era el Prat fa anys i han visitat l’ajuntament. A més han anat a veure diferents edificis importants. Han passejat pels carrers tot observant les cases, els edificis, els colors, els cartells, ….valorant tot allò antic i modern que els envolta. Ha sigut un punt de partida molt motivador per començar una investigació interessant a l’aula.

Taller de percussió a l’estona de menjador

El divendres 26 de gener, van venir dues persones del grup de la colla de diables del Prat.

Primer es van presentar, un es deia Pol i l’altra Anna. Vam picar a la taula fent partitures. Després ens van deixar tocar una mica els seus tambors. Finalment va venir els de primer i els vam fer com “un concert”, vam ballar i vam saltar.

A mi m’ha agradat molt i m’agradaria que tornessin!!! (Martina Felipe, 5è)