PETITS CIENTÍFICS DE 4tC

PROJECTE EXPERIMENTS CIENTÍFICS
AQUESTES ÚLTIMES SETMANES, HEM ESTAT TREBALLANT ELS EXPERIMENTS I LA CIÈNCIA .
CADA DIA UNS NENS FEIEN UN EXPERIMENT, I EL COMENTÀVEM. ABANS DE FER UN EXPERIMENT OBSEVÀVEM ELS MATERIALS I FEIEM UNA HIPÒTESI.
PER GRUPS TREVALLÀVEM UN CIENTÍFIC. I TAMBÉ HEM ESTAT FENT UN LAPBOOK.
HEM APRÈS MENTRE JUGÀVEM A SER CIENTÍFICS.
JUGA AMB LA CIÈNCIA.
NORA I DIANA
MIREU MIREU LES FOTOS I VÍDEO….

RECEPTES A 4tC

ELS NENS I NENES DE 4TC, HEM FET UNA RECEPTA SOBRE MENJAR DE I’ HORT.
APRIOFITANT QUE ESTÀVEM TREBALLANT EL TEXT INSTRUCTIU, VAM DECIDIR FER UNA RECEPTA.
PODIEM FER-LA EN:
POWER POINT,VÍDEO,MURAL ECT.
NOSALTRES CREIEM QUE ENS HA ANAT MOLT BÉ PERQUE MENTRE QUE FEM UNA COSA DIVERTIDA  APRENEM.
NICOL I ALBA
AQUEST ÉS EL RESULTAT:

Recepta from Llegeix més»

Venda de llibres AMPA

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que la data de venda de llibres pel proper curs serà el dimecres 11 de juliol. Podeu venir en horari de matí (de 10 a 13h) o en horari de tarda (de 17 a 19h).

Us animem a què us feu el… Llegeix més»

Festa Graduació 6è

El passat divendres 15 de juny, els alumnes de 6è van celebrar la festa de graduació.
Les seves famílies han estat tot el curs treballant per aconseguir que sigui una festa especial i que perduri en els seus records, ho han aconseguit … enhorabona!

ACOMIADANT A 6è. Promoció 2017/2018

Avui dia 19 de juny hem fet l’acomiadament dels nostres companys de 6è, ha estat una molt bona experiència que s’ha realitzat  per primera vegada al camp de bàsquet Xavier Marcilla.
Primer de tot la directora de l’escola, l’Anna, ha dit unes paraules molt emotives, recordant… Llegeix més»