Cerimònia d’Inauguració dels Jocs Olímpics a l’Escola del Parc

El passat 11 de març vam donar el tret de sortida al projecte comú de tota l’escola: Els Jocs Olímpics. Ens va arribar un missatge del Comitè Olímpic Internacional proposant-nos fer una pre-olimpíada a l’escola i ens va fer arribar la torxa olímpica que hem estat custodiant fins el dia d’avui que hem celebrat la cerimònia d’Inauguració dels Jocs Olímpics de l’Escola del Parc.

En aquesta cerimònia hi ha hagut un discurs inaugural realitzat per dos representants de 6è i han participat tots els infants de l’escola agrupats en 24 equips formats per infants des d’I3 fins a 6è. Cada equip ha desfilat amb la seva original bandera feta per ells mateixos, acompanyats també amb la bandera d’un país del món. Han estat els i les protagonistes de la cerimònia, que ha finalitzat amb la foto gegant formant les anelles olímpiques.

Però no han pogut faltar els dos símbols de les olimpíades de l’Escola del Parc: l’Himne de les olimpíades, que podeu escoltar a continuació:

i la presentació de la nostra mascota olímpica: SHARKY.

Ha estat un acte molt maco i emotiu i esperem que tots i totes l’hagin gaudit. Ben aviat us explicarem com han anat la següent activitat internivell i la tant esperada jornada olímpica al Sagnier.

Hem fet un recull de fotos que podeu veure clicant aquí: https://photos.app.goo.gl/jbkENbByCA3Maa1q6