Calendari Preinscripció i Matrícula – Enllaços publicacions

El procés de preinscripció escolar s’inicia amb la presentació de la sol·licitud i acaba amb la formalització de la matrícula.

Durant tot aquest temps, hi ha dates i terminis associats a actuacions clau que has de tenir presents.

25 d’abril: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions Un cop resoltes totes les reclamacions presentades, el centre publica la llista definitiva de sol·licituds amb la puntuació i el número de desempat corresponent.
17 d’abril: Llista de sol·licituds amb puntuació provisional.

En aquesta llista hi ha les sol·licituds ordenades alfabèticament amb la puntuació que ha rebut cada sol·licitud en aplicar-hi el barem.

Les famílies també podran accedir a la consulta individual, accedint a Consulta la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional, amb el DNI, NIE o passaport de la persona que va presentar la sol·licitud i el seu codi, a la web preinscripcio.gencat.cat.

Recordeu que, també, a partir d’avui es poden presentar reclamacions. Es pot fer des de la mateixa consulta individual o des de l’opció “Fes el seguiment de la teva sol·licitud” de la web preinscripcio.gencat.cat. A més, teniu a la vostra disposició aquest vídeo tutorial Com presentar una reclamació contra la llista amb la puntuació provisional

5 de març de 2024: oferta inicial de places als centres

Del 6 al 20 de març: Escoles

Del 8 al 20 de març: Instituts

(a partir de les 9 hores): Presentació de la sol·licitud

Fins al 22 de març: presentació de documentació.

Aquests dies pots presentar documentació acreditativa que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds

17 d’abril: Llista de sol·licituds amb puntuació provisional.

Del 17 al 22 d’abril: presentació de reclamacions.

Durant aquest període, si detectes alguna errada o anomalia en el barem assignat, pots presentar una reclamació (utilitzant l’eina electrònica per adjuntar reclamacions).

30 d’abril a les 11 hores: sorteig

2 de maig: llista ordenada

Del 29 al 31 de maig: ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre.

Si no s’accedeix a cap plaça en els centres demanats i es tracta de sol·licituds en les quals s’ha marcat expressament que es vol una assignació d’ofici, durant aquest període es poden ampliar les peticions originals i demanar places en centres que en tinguin de disponibles.

7 de juny: oferta final de places escolars

Publicació del nombre de places escolars per centre i curs definitiva.

10 de juny: llista d’alumnes admesos i llista d’espera.

Es publica la llista d’alumnes admesos al centre i també la llista d’espera.

Del 18 al 26 de juny: matriculació.

Un cop s’ha publicat la llista final d’alumnes admesos, comença el període de matriculació dels preinscrits amb plaça assignada.

Criteris de Baremació – Escoles

Criteris de Baremació – Instituts