Acte de cloenda de la Setmana Cultural

Els Jocs Olímpics del Parc han arribat al seu final amb una cerimònia de cloenda que ha estat inoblidable per a tota la comunitat escolar. El nostre estimat amic Sharki, la mascota oficial dels jocs, ens ha fet l’honor de visitar-nos en aquest dia tan especial, portant amb ell tota la energia i l’esperit esportiu que ha caracteritzat aquestes setmanes a l’escola.

Una de les imatges més simbòliques d’aquesta cerimònia ha estat l’apagada del peveter, posant fi oficialment als Jocs Olímpics del Parc. Aquest gest ens recorda els valors d’unió, esforç i superació que han estat presents en cada prova i en cada moment viscut durant aquesta celebració esportiva.

Però la emoció no s’ha acabat aquí. Amb una cerimònia plena de color i emoció, hem presenciat com el corredor professional encarregat de portar la flama olímpica cap a la propera seu a París ha fet el seu pas per la nostra escola. Aquest traspàs de la flama representa el compromís continu amb l’esport i la celebració de la diversitat i l’amistat entre les nacions.

És moment també de reconèixer i felicitar a tot l’alumnat per la seva dedicació i esforç al llarg d’aquestes setmanes. Cada competició, cada entrenament i cada moment compartit ens ha mostrat el millor de nosaltres mateixos i ha creat records que perduraran per sempre en la nostra memòria.

Els Jocs Olímpics del Parc han estat una experiència inoblidable que ens ha enriquit com a comunitat i ens ha recordat el poder transformador de l’esport i la importància de la unió i la camaraderia. Així doncs, amb els cors plens d’orgull i gratitud, acomiadem aquesta edició dels jocs, sabent que l’esperit olímpic continuarà viu en cadascun de nosaltres.

Cliqueu a la fotografia per veure una mostra de fotos del dia d’avui.