L’ESCOLA DEL PARC CELEBRA SANT JORDI

A l’escola hem celebrat una de les jornades més especials de tot el curs, Sant Jordi. Durant tot el dia s’han realitzat diferents activitats relacionades amb la Diada.

A primera hora del matí hem començat amb els Jocs Florals, concurs que com cada any premia els millors textos i dibuixos realitzats per l’alumnat de l’escola.  Aquest curs el tema era el següent: “Aquest drac no menja, aquest drac, cuina”. Com sempre, la implicació per part de tots els nens i nenes de l’escola ha sigut increïble. Moltes felicitats a totes i a tots pel vostre esforç! En acabar ha sonat la sardana de la Festa Major del Prat i mestres, alumnat i famílies hem fet les rotllanes per ballar-la tots i totes plegades. Aquest moment és un moment especial, ja que fa més de 25 anys que es fa a l’escola.  Podeu veure fotografies dels Jocs Florals clickant aquí.

Una altra activitat que s’ha fet durant el matí, ha sigut la Bibliomòbil i el micro obert. Tothom ha baixat al pati per compartir una estona de lectura i per poder llegir davant del micro textos per compartir, per recomanar o simplement per gaudir d’una estona de lectura en veu alta. Gràcies a totes i tots aquells que heu volgut llegir un trosset del vostre llibre favorit. Podeu veure fotografies de la Bibliomòbil i el micro obert clickant aquí.

La tarda l’hem passat fent una manualitat relacionada amb Sant Jordi. Totes les classes s’han barrejat i hem pogut compartir petits, mitjans i grans una estona totes plegades on, a part de fer un punt de llibre, ens ho hem passat d’allò més bé amb nens i nenes d’altres grups. Ens encanta!  Podeu veure fotografies d’aquesta activitat clickant aquí.

Els dies anteriors a la festa, famílies de l’escola han passat per la biblioteca a explicar-nos contes. Totes les classes han tingut el seu moment per compartir amb pares i mares. Moltes gràcies per l’implicació i l’esforç, famílies! També tenim fotos d’aquests moments. Les podeu veure clickant aquí.