ACTIVITATS DE MATÍ
|
ACTIVITATS |
OBJECTIUS |
DATA |
GRUP |
PREU |
Sortides al Parc Fondo d’en Peixo
|
- Observar els canvis de la natura al llarg de l’any.
- Fomentar actituds de respecte i de solidaritat envers els companys, el medi natural i el mobiliari urbà.
|
Curs escolar |
I3, I4 i I5 |
——- |
Els ocells piulen |
- Fomentar l’hàbit d’observar la natura i potenciar actituds de respecte.
- Reconèixer els ocells que hi ha al parc.
|
Curs escolar |
I3 |
——- |
Coneix millor els residus |
- Identificar els residus que es generen majoritàriament a casa i a l’ escola.
- Explicar diferents estratègies per disminuir la generació de residus.
- Analitzar la diferència entre reciclar, reutilitzar i reduir.
|
Curs escolar |
I4 |
——– |
Contes musicals sobre Drets Humans a l’ etapa infantil. |
- Sensibilitzar els més petits sobre alguns drets humans i objectius Mil·leni , a través dels contes.
|
Curs escolar |
I4 |
——– |
Policia amiga |
- Establir un primer contacte amb l’infant perquè conegui el rol del policia com a gestor de conflictes.
|
Curs escolar |
P4 |
——— |
Actes de cloenda curs d’educació viària |
- Adquirir hàbits i coneixements relacionats amb la seguretat a l’espai públic.
|
Tercer trimestre |
I4 |
——— |
Educació per a la salut a L’Educació Infantil |
- Adquirir coneixements i desenvolupar actituds amb relació als hàbits bàsics de salut i benestar.
|
Curs escolar |
I4 |
——— |
Mare Nostrum: Descobrim el mar Mediterrani |
- Conèixer alguns animals que viuen al mar Mediterrani.
- Prendre consciència de la repercussió de les nostres accions al medi marí.
|
Curs escolar |
I4 |
——— |
El Ricky vindrà a l’ escola |
- Fomentar la tinença responsable d’animals de companyia ( gossos, gats…..)
|
Curs escolar |
I5 |
——— |
Les maletes viatgeres |
- Promoure el gust per la lectura en els infants i les seves famílies.
|
Durant tot el curs |
I5 |
——— |
Visita a la Biblioteca Municipal |
- Conèixer el funcionament i l’ emplaçament de la biblioteca.
|
Curs escolar |
I5 |
——- |
Sembrem natura |
- Introduir el concepte d’ésser viu i la seva interacció amb l’entorn.
- Donar a conèixer l’ús i el valor de les plantes del nostre entorn.
- Fomentar la cura del ambient que ens envolta.
|
Curs escolar |
I5 |
——– |
Els més petits van a l’ estació de metro. |
- Mitjançant una visita guiada a una estació de metro propera al centre.els nens coneixen el funcionament de l’estació i el seu entorn.
|
Curs escolar |
I5 |
——– |
Àvia , avi, recordem junts! |
- Dur a terme activitats de col.laboració utilitzant el mètode Montessori.
- Treballar les pràxies , la psicomotricitat fina i l’estimulació cognitiva.
|
Curs escolar |
I5 |
——– |
Camins vius, alimentem l’ànima |
- Gaudir de les Arts en Viu en la seva plenitud.
- Despertar l’esperit crític
|
Curs escolar |
I3 i I5 |
——– |
Sortides a la localitat relacionades amb el treball per Projectes |
- Fomentar el treball globalitzat, relacionant els aprenentatges amb l’entorn més proper
|
Curs escolar |
I3, I4 i I5 |
——– |
SORTIDES D’UN DIA I COLÒNIES
|
ACTIVITATS |
OBJECTIUS |
DATA |
GRUP |
PREU |
Castanyada a Can Pere
( Sant Pere de Ribes) |
- Conèixer i apreciar festes, tradicions i altres manifestacions culturals de l’entorn.
|
29-10-19 |
I-4
I-5 |
pendent de pressupost |
El circ a Can Pou
( Sant Antoni de Vilamajor) |
- Gaudir de la carpa del circ i de les activitats que es faran de manualitats , habilitats i caracterització.
|
1-4-20 |
I-3
I-4 |
pendent de pressupost |
Gimcana a El Mogent (Llinars del Vallès ) |
- Gaudir d’una jornada de jocs a l’aire lliure.
- Desenvolupar habilitats motrius
|
29-5-20 |
I-3
I-4 |
pendent de pressupost |
Colònies Can Montcau
( La Roca del Vallès) |
- Relacionar-se amb els altres i aprendre les pautes elementals de convivència.
- Utilitzar el joc i les activitats lúdiques com a mètode per l’aprenentatge i el desenvolupament integral dels alumnes.
|
15 i 16 d’abril |
I-5 |
pendent de pressupost |