Jocs Olímpics del Parc

Ahir vam celebrar els Jocs Olímpics del Parc al CEM Sagnier. Tota l’escola va partipar. Vam començar la jornada fent tres proves cada selecció (grups internivells) i, després d’esmorzar, en vam fer tres més. Vam poder córrer, saltar i llançar com uns atletes, vam descobrir esports com l’hoquey, basquet, beisbol i curlyng, o conèixer arts marcials com el sumo i el judo i també ens va quedar temps per practicar crossfits, alterofília i activitats pròpies com ioga o zumba. Per finalitzar la jornada, la Sharky, la nostra mascota, ens va portar una torxa de Barcelona’92 i uns representants de l’escola van fer uns relleus a la pista. Hi va haver entrega de medalles i després de dinar vam tornar cap a l’escola. Va ser un dia molt bonic d’esport i convivència. Visca l’escola del Parc!