Dia internacional per la NO violència envers les dones. 25N

El 25 de novembre en motiu del Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, el Departament d’Ensenyament proposa sensibilitzar i conscienciar a tota la comunitat educativa sobre la importància de la prevenció i la detecció de les relacions abusives de parella.
#obrimelsulls25N
Llegeix més»

Els padrins lectors fan panellets

El nens de 5è vam realitzar un primer contacte amb els nens de primer I quina millor manera que fer panellets amb ells. Va ser una jornada molt interessant I divertida on tots els nens van gaudir d’una recepta tan popular con són els panellets.
Llegeix més»

Setmana Europea de la Prevenció de Residus

Enguany la Setmana Europea de prevenció de Residus es celebrarà del 18 al 26 de novembre de 2017. L’objectiu és organitzar durant una mateixa setmana i arreu d’Europa, accions de sensibilització sobre la prevenció de residus.
Una Setmana Europea per:

• Donar a conèixer estratègies de reducció de residus… Llegeix més»

XV Jornada de Qualitat a l’Ensenyament

Aquest curs, l’escola ha participat a la Jornada de Qualitat a l’Ensenyament que ha tingut lloc el 9 de novembre al Campus de UAB.
Hem compartit la nostra experiència a la pàgina Web de NODES amb companys i companyes docents d’altres centres educatius. Amb la intenció… Llegeix més»

L’ALUMNAT DE PRIMER JA VA A NATACIÓ

L’alumnat de primer ja ha començat la natació. És molt bonic veure com gaudeixen amb els companys/es en les activitats aquàtiques. És una activitat molt beneficiosa que enriquirà a l’alumnat en moltes vessants. En breu podrem tenir una petita representació d’allò que hi fan.
Tanmateix, es vol agrair l’esforç dels acompanyants, ja… Llegeix més»

Racons de treball a P4

A P4  hem començat a treballar per racons amb diferents materials per avançar en el procés de la lectoescriptura, les matemàtiques, el grafisme creatiu i el joc simbòlic.
Els objectius que ens proposem són:

1. Potenciar l’autonomia dels nostres alumnes.
  2. Fer uns aprenentatges funcionals i significatius.
  3. Ampliar i reforçar el vocabulari que es va… Llegeix més»

DISTINTIU D’ESCOLA VERDA

Aquest dissabte 23 de setembre s’ha celebrat la XIV Trobada Escoles Verdes a la sala Àgora del Museu Agbar de les Aigües de Cornellà de Llobregat.
L’acte constava primer d’uns parlaments institucionals.
Després en aquest acte s’ha lliurat el Distintiu d’Escola Verda als 48 centres de tota… Llegeix més»

Premis del Concurs d’Art Efímer

Aquest curs hem celebrat la tercera edició del nostre Concurs d’Art Efímer. Val a dir que s’han presentat un munt de fotografies i ha sigut molt difícil d’escollir els premiats i finalistes. La qualitat dels treballs va creixent cada curs més!
Si voleu veure tots els treballs presentats podeu… Llegeix més»

Bon estiu a tothom!

Acabem un altre curs! Qui ho diria, oi? Amb la feina feta durant aquests mesos ja estem llestos per disfrutar d’unes vacances d’estiu ben merescudes. Tenim per endavant dies per gaudir en família de la natura, per visitar museus, per viatjar, llegir.. En fi, per… Llegeix més»

Premis al consum de fruita!

Aquests dies en que anem concloent les activitats…. hem fet recompte i valoració del consum de fruita a les diferents classes al llarg de tot el curs.
Amb la col·laboració dels alumnes: Lucia Chueca (4B), Marc Pérez (4C) i Sergi Camacho (6A), que s’han encarregat de… Llegeix més»

Sortida Ecosistema Agrari 5è

“Apropa’t al camp”
El passat dijous 8 de maig, els alumnes de 5è vam tenir l’oportunitat de conèixer una mica més el nostre entorn natural del Delta i part de l’activitat agrària típica a la zona. Vam poder practicar diferents activitats agrícoles: plantar cebes i arròs,… Llegeix més»