BiblioLab

La Diputació de Barcelona, organitzarà, amb el suport de la Biblioteca, un Bibliolab durant el mes de maig.
 El Bibliolab que s’oferirà a la biblioteca és sobre construcció i robòtica. Són 4 sessions continuades i no individuals, és a dir, s’han d’anar a les 4 sessions… Llegeix més»

Carnaval al Darwin 2018

Enguany  a l’escola Charles Darwin vam celebrar el Carnaval d’una manera diferent als anys anteriors.
Ens vam reunir desde P3 fins a 6è, al pati. Cada classe va fer una coreogrfia conjuntament amb el tutor o tutora, amb cançons escollides per nosaltres mateixos.
Va començar a la… Llegeix més»

Dia de la Internet Segura 6 de febrer

6 de febrer de 2018

El Dia de la Internet Segura se celebra a més de 100 països de tot el món des de ja fa una desena d’anys, enguany amb el lema:
Crea, connecta i comparteix amb respecte: una Internet millor comença amb tu
És un bon… Llegeix més»

Concert de Nadal al Modern 2017

Un altre any, un altre concert de Nadal al Modern. Aquest concert és una petita mostra del treball que fem a l’escola, sempre intentant millorar i fer passar una estona emotiva a families, alumnes i mestres.
Bon Nadal i Feliç Any 2018!!!!

Museu d’Història de Catalunya

El dimecres 15 de novembre de 2017 els i les alumnes de 6è van visitar el Museu d’Història de Catalunya.
Ens van explicar la manera de viure al llarg dels anys (des de la Prehistòria fins a l’època actual) i les característiques principals dels habitatges de… Llegeix més»

Dia internacional per la NO violència envers les dones. 25N

El 25 de novembre en motiu del Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, el Departament d’Ensenyament proposa sensibilitzar i conscienciar a tota la comunitat educativa sobre la importància de la prevenció i la detecció de les relacions abusives de parella.
#obrimelsulls25N
Llegeix més»

Els padrins lectors fan panellets

El nens de 5è vam realitzar un primer contacte amb els nens de primer I quina millor manera que fer panellets amb ells. Va ser una jornada molt interessant I divertida on tots els nens van gaudir d’una recepta tan popular con són els panellets.
Llegeix més»

Setmana Europea de la Prevenció de Residus

Enguany la Setmana Europea de prevenció de Residus es celebrarà del 18 al 26 de novembre de 2017. L’objectiu és organitzar durant una mateixa setmana i arreu d’Europa, accions de sensibilització sobre la prevenció de residus.
Una Setmana Europea per:

• Donar a conèixer estratègies de reducció de residus… Llegeix més»

XV Jornada de Qualitat a l’Ensenyament

Aquest curs, l’escola ha participat a la Jornada de Qualitat a l’Ensenyament que ha tingut lloc el 9 de novembre al Campus de UAB.
Hem compartit la nostra experiència a la pàgina Web de NODES amb companys i companyes docents d’altres centres educatius. Amb la intenció… Llegeix més»