LLISTAT LLIBRES I PREUS CURS 2018-2019

Us facilitem preus finals de llibres amb els descomptes per ser socia AMPA. Cal presentar carnet el dia de la compra.
La venda es farà en horari de matí i tarda.
P-3- 49,50€
P-4- 84,42€
P-5- 84,42€
1r amb opció de Religió- 141,11€
1r sense opció de Religió- 118,06€
2n- 118,06€
3r sense… Llegeix més»

SCRATCH CHALLENGE

Les nostres experiències al concurs Scratch Challenge:

1) En aquest concurs hem après moltes coses noves. Com treballar sota pressió i dificultat en un temps estricte i ajustat.
1.1) Tot i aquella pressió, ens  ho vam passar molt bé.
2)Hi havia més d’un concurs.
2.1) A més a més… Llegeix més»

COLÒNIES DE 6è

Enguany les colònies de 6è les hem fet a la població de Berga, Castell de l’Areny.
Ha estat un indret fantàstic per gaudir d’unes colònies d’aventura. Hem descobert els diferents racons del poble que tots plegats formen part de la mateixa casa, anomenada Flor de Neu.… Llegeix més»

SOLUCIONS PER A POSSIBLES ERRORS A L’APP DE DINANTIA

Hem detectat que algunes familíes teniu problemes  amb l’aplicació Dinantia. Deprés de consultar-lo amb tècnics de l’empressa, ens comuniquen que molts d’aquests errors tenen a veure amb la configuració del dispositiu.
A la mateixa aplicació, a l’apartat d’ajuda (preguntes freqüents), teniu tutorials per a difirents dispositius… Llegeix més»

Cantata “Som el Futur”

Enguany, amb el títol Som el futur,  aquesta cantata parla de les experiències dels nois i noies de 6è de primària, i ha estat elaborada conjuntament pel professorat i l’alumnat implicat, a través d’un procés de creació impulsat des de l’Escola Municipal de Música del Prat.
Llegeix més»

MUSEU MATEMÀTIQUES DE CATALUNYA

Fa poc hem fet la sortida al Museu de les Matemàtiques de Catalunya.
A primera hora tots vam pujar al metro direcció MMACA, al Parc de Can Mercader, Cornellà.
Ens va fer un dia genial per gaudir de l’entorn i com no, de l’exitosa visita del Museu. En ell vam poder “tocar”… Llegeix més»

BEQUES MENJADOR

Benvolguts/des,

Us informem que amb data 10 d’abril de 2018 s’aprova per decret de presidència  núm.  96/2018 del Consell Comarcal, s’han aprovat les BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A L’ATORGAMENT D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR ADREÇATS A ALUMNAT D’ENSENYAMENTS OBLIGATORIS I DE SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL DE… Llegeix més»