Premis del Concurs d’Art Efímer

Aquest curs hem celebrat la tercera edició del nostre Concurs d’Art Efímer. Val a dir que s’han presentat un munt de fotografies i ha sigut molt difícil d’escollir els premiats i finalistes. La qualitat dels treballs va creixent cada curs més!
Si voleu veure tots els treballs presentats podeu… Llegeix més»

Bon estiu a tothom!

Acabem un altre curs! Qui ho diria, oi? Amb la feina feta durant aquests mesos ja estem llestos per disfrutar d’unes vacances d’estiu ben merescudes. Tenim per endavant dies per gaudir en família de la natura, per visitar museus, per viatjar, llegir.. En fi, per… Llegeix més»

Premis al consum de fruita!

Aquests dies en que anem concloent les activitats…. hem fet recompte i valoració del consum de fruita a les diferents classes al llarg de tot el curs.
Amb la col·laboració dels alumnes: Lucia Chueca (4B), Marc Pérez (4C) i Sergi Camacho (6A), que s’han encarregat de… Llegeix més»

Sortida Ecosistema Agrari 5è

“Apropa’t al camp”
El passat dijous 8 de maig, els alumnes de 5è vam tenir l’oportunitat de conèixer una mica més el nostre entorn natural del Delta i part de l’activitat agrària típica a la zona. Vam poder practicar diferents activitats agrícoles: plantar cebes i arròs,… Llegeix més»

Tastet de Robòtica

Amb la col·laboració i suport  de l’AMPA, aquests dies de final de curs estem fent un tastet de Robòtica amb Robotix Penendès, empresa que oferirà l’activitat extraescolar el proper curs.
Robotix Penedès potencia aquestes noves habilitats i competències mitjançant un model pedagògic consolidat i contrastat, ideat… Llegeix més»

Sortida a Can Miqueló P5

El passat 15 de maig l’alumnat de P5 va gaudir d’un dia fantàstic a la Casa de colònies “Can Miqueló”. Varen fer diverses activitats relacionades amb l’estudi dels planetes, el cel i l’univers.
  PLANETARI
Activitat  on varen entrar dins la bombolla inflable gegant de l’Escola del… Llegeix més»

Portes Obertes a la Piscina

Ja estem arribant a final de curs, i hem acabat l’activitat de piscina. Com ja sabeu, l’últim dia  les famílies heu tingut la possibilitat de venir a veure la sessió de portes obertes. Volem agrair a les famílies que heu pogut fer els acompanyaments, doncs ja… Llegeix més»

Pati obert: Maleta de Circ

Ens adrecem a vosaltres per recordar-vos  que el proper diumenge 4 de juny, L’Ajuntament de la localitat ha organitzat un taller dinamitzat dintre del projecte Pati obert a les 11.00h. Es tracta de l’activitat Maleta de Circ  i es durà a terme al pati de l’escola… Llegeix més»

1a Nit de les Colònies.

Per fi ha arribat la primera nit de les colònies.
Hem sopat, ens hem arreglat i alguns hem ballat a la discoteca i d’altres hem jugat un torneig de futbol.
Ara, mentre encara n’hi ha lguns que estan fent greca, us deixem les imatges de la nit:
Llegeix més»

Art efímer a P3

Fa unes setmanes els alumnes de P3 van sortir al pati a crear obres d’art efímer tenint com a base el terra del pati i utilitzant algunes eines de la plastelina, pales, sorra, fulles seques, pedres,.. ja sigui amb altres nens o tots sols.
Va ser… Llegeix més»