MUSEU MATEMÀTIQUES DE CATALUNYA

Fa poc hem fet la sortida al Museu de les Matemàtiques de Catalunya.
A primera hora tots vam pujar al metro direcció MMACA, al Parc de Can Mercader, Cornellà.
Ens va fer un dia genial per gaudir de l’entorn i com no, de l’exitosa visita del Museu. En ell vam poder “tocar”… Llegeix més»

BEQUES MENJADOR

Benvolguts/des,

Us informem que amb data 10 d’abril de 2018 s’aprova per decret de presidència  núm.  96/2018 del Consell Comarcal, s’han aprovat les BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A L’ATORGAMENT D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR ADREÇATS A ALUMNAT D’ENSENYAMENTS OBLIGATORIS I DE SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL DE… Llegeix més»

Xerrada cicle setmana de la salut

Benvolgudes famílies,
Us recordem que aquest dimarts 10 d’abril a les 17:00h, tindrà lloc a l’escola la xerrada organitzada per l’AJUNTAMENT dintre del cicle de la setmana de la salut, dirigida pel tècnic municipal d’esports JOAN RIUS, llicenciat en Ciències de l’Activitat física i l’esport per… Llegeix més»

1a Trobada Bibliorevolució

El passat dimarts va tenir lloc la 1a trobada de participants a la Bibliorevolució de la nostra escola. Participem activament: Equip Directiu, mestres, mares de l’escola, Tècnica de Cultura i Directora de la Biblioteca Antonio Martín.
Properament compartirem amb tots vosaltres els passos del procés que… Llegeix més»

Noves cortines a l’aula de Psicomotricitat

Estrenem cortines a motor a l’aula de Psicomotricitat! Donem les gràcies a l’AMPA de l’escola per la seva aportació i a l’Ajuntament del Prat per donar-nos el suport que necessitava l’espai a nivell d’instal·lació elèctrica.

FELICITATS PEL CONCURS DE FRUITA

FELICITATS PEL CONCURS DE FRUITA!
Des del Comitè de Sostenibilitat  us volem felicitar per la participació en el concurs de fruita dels dimecres. Aquest mes s’han aconseguit moltes taronges i això ens demostra que s’estan adquirint hàbits saludables.
Us animem a continuar així.
Endavant!
Gràcies pel treball compartit tant… Llegeix més»

Dóna la Nota

L’Escola Charles Darwin s’ha unit a la proposta musical DÓNA LA NOTA, treballant amb els nostres alumnes la cançó PERSONES IGUALS.
D’aquesta manera volem recordar que tant si som nins, nenes, xiquetes, minyons, boixos, dones, noies o al·lots… TOTS SOM IGUALS.

Somiem un món on homes i… Llegeix més»

Espai Joves Maker: Centre Cívic Ribera Baixa

L’Espai Joves Maker: un espai de trobada, d’aprenentatge col·laboratiu i de foment de l’esperit maker.
Per a joves de 12 a 15 anys, apassionats per la tecnologia.
En aquesta primera fase, desenvoluparem un Printbot, un robot creat a partir de peces impreses en 3d.
Què farem?:
Disseny 3D del… Llegeix més»

Residu, on vas?

Generem residus a partir, principalment, d’allò que comprem, ja siguin aliments, aparells electrònics, pintures, revistes, joguines, envasos diversos… Si tenim en compte això, el primer que cal fer abans de comprar és pensar si podem evitar que esdevingui residu. Amb aquesta reflexió, ben segur que… Llegeix més»

COMUNICACIÓ PREVISIÓ METEOROLÒGICA

Bona tarda,
Hem rebut un comunicat dels Serveis Territorials en el que es notifica que els centres escolars romandran oberts demà. Només en el suposat cas que la neu cuatllés al llarg d’aquesta nit, no es podria garantitzar l’activitat acadèmica normalitzada.
Salutacions cordials,
La Direcció