Al març, música celta!

Durant aquest mes escoltarem en les entrades i sortides música celta irlandesa aprofitant que l’AMPA de l’escola s’ha disfressat per Carnestoltes de LEPRECHAUN. (ésser del món de les fades que es presenta com un nan vell vestit de verd. Es dedica a aconseguir i comptar el seu or,… Llegeix més»

EXCURSIÓ ALS BOMBERS

Els nens i les nenes de P-4 vam anar al parc de bombers.
Els bombers ens van dir un grapat de consells:

• No jugueu amb foc.
  • Respecteu les indicacions dels bombers.
  • Sortiu en fila i ordenadament en cas que salti l’alarma d’incendi.
  • En cas d’emergència truqueu al 112.

Va ser molt… Llegeix més»

La policia amiga.

Avui els nens i nenes de P-4 hem gaudit de l’activitat de “La policia amiga”.
Ha vingut un policia a ensenyar-nos educació vial.
Ens ha ensenyat a posar-nos el cinturó del cotxe, a com mirar per creuar el carrer i també un conte!!

PILOTATGE DE ROBÒTICA AL DARWIN

Aquest mes de març a l’escola estem provant noves eines per treballar continguts  educatius des de la Robòtica. La Robòtica educativa és un sistema d’ensenyament interdisciplinari que potencia el desenvolupament d’habilitats i competències de l’alumnat.
Amb aquest projecte pretenem iniciar al nostre alumnat en el desenvolupament… Llegeix més»

Conta Contes!

Ens adrecem a vosaltres per recordar-vos  que el proper diumenge 12 de març, l’Ajuntament de la nostra localitat ha organitzat un taller dinamitzat dintre del projecte Pati obert a les 11.00h. Es tracta de l’activitat Conta Contes i es durà a terme al pati de la… Llegeix més»

Carnaval a educació infantil

En Carnestoltes és un ninot estrafolari que presideix la festa de Carnaval.
A partir d’aleshores el ninot presideix tots els balls i desfilades de disfresses i màscares, així com l’esmorzar comunitari del dijous gras.
Dimecres de cendra és el moment en què el ninot marxa i l’acomiadem… Llegeix més»

Circuit de Xapes!!

El proper diumenge 5 de març s’organitza en la nostra localitat un taller dinamitzat dintre del projecte Pati obert a les 11.00h. Es tracta de l’activitat Circuit de Xapes i es durà a terme al pati de l’escola Bernat Metge. Nens i nenes podreu descobrir el… Llegeix més»

Càlcul mental divertit

Voleu practicar càlcul mental d’una manera divertida? Voleu canviar de joc a l’hora de viatjar en cotxe?
Us animem a cercar matrícules que compleixin aquesta condició:
els dos primers nombres multiplicats han de donar com a resultat els dos nombres següents.
Exemple:
6 3 1 8 XXX
6×3= 18
Aquí teniu un… Llegeix més»

SOMOS INVENTORES

Los niños y niñas de 4º nos hemos convertido en inventores e inventoras. De este modo, hemos diseñado nuestro propio invento, lo hemos transformado en maqueta y hemos explicado a todos los compañeros/as cómo funciona y para qué sirve. ¿Os gustaría probar alguno?

img_0646_opt

img_0651_opt

img_0653_opt

• Llegeix més»

Participem al Fòrum de la XESC

Aquest dimecres 8 de febrer es va celebrar el IV FÒRUM XESC_Baix Llobregat (Xarxa d’ Escoles Sostenibles de Catalunya). Enguany el Fòrum ha estat al voltant de la temàtica dels residus i portava per títol: Residus? Reflexiona-hi, Reaprofita’ls, Responsabilitza-te’n!
En representació de la nostra escola vam… Llegeix més»

Torna la Missió Apilo!

Al nostre planeta, les substàncies i materials de les piles poden afectar la qualitat de l’aigua, l’aire i la terra en la que viuen els nostres peixos, aus, plantes i… a nosaltres mateixos! Amb el reciclatge, a més de protegir el medi ambient, estalviem valuosos… Llegeix més»

Exposició oral a 3r!

L’exposició oral :
Els nens i nenes de tercer estan treballant l’exposició. Han escollit un tipus de flor i ,per grups, han preparat uns treballs MAGNÍFICS! . Volem compartir amb les famílies el resultat d’aquesta tasca i agrair el suport familiar .
“El bon orador, l’orador eficaç,… Llegeix més»

Descobrim la nostra comarca!

Des del Consorci de Turisme del Baix Llobregat ens han fet arribar cupons amb descomptes i promocions especials per gaudir en família dels principals atractius turístics del Baix Llobregat durant aquest any 2017.
Podeu recollir lliurement els cupons en l’entrada de l’escola (costat d’AMPA i davant… Llegeix més»