L’alumnat de 1r d’ESO va de convivències al Desert de les Palmes

El passat dilluns 16 d’octubre els alumnes de 1r  d’ESO dels col·legis Sagrada Família, de Sant Carles de la Ràpita; Sagrat Cor, d’Amposta; i Regina Carmeli, de Paterna, vam anar de convivències al Desert de les Palmes. Va ser una experiència divertida i hi vam conèixer molts xiquets i xiquetes de la nostra edat. Quan hi vam arribar tots estàvem avergonyits i ens amagàvem darrere dels autobusos, però més tard ja ens vam relacionar i parlar amb la gent amb la primera activitat que vam fer, que va consistir en trobar persones, per exemple, de la mateixa altura que tu, o que hagués anat al cinema. Després ens vam separar en grups i vam fer la següent activitat, que va consistir en què la professora ens donava una cartolina amb un nen dibuixat i havíem de dir algunes experiències viscudes en el passat, per exemple si hi assenyalàvem els ulls havíem de dir alguna cosa que haguéssim vist i la recordéssim sempre. Així ens vam conéixer millor els uns als altres.

L’any que ve hi tornem!