Explorant Roma: una setmana inoblidable per a la classe de 4t d’ESO

La setmana del 15 al 19 d’abril els nostres alumnes de 4t d’ESO van viure una experiència que de ben segur recordaran sempre, ja que van passar cinc dies plens d’aventures a la fascinant ciutat de Roma. Aquest viatge va ser una oportunitat única per a ells per connectar amb la història, la cultura i la bellesa d’una de les ciutats més emblemàtiques del món.

Durant aquesta setmana plena d’emocions, els nostres alumnes van tenir l’oportunitat de visitar una àmplia gamma de llocs emblemàtics i d’immersió en la riquesa cultural de Roma.

Dilluns van començar la setmana amb una emocionant volta pel centre de la ciutat, on van visitar l’església de San Pietro in Vincoli, el         majestuós Panteó, la icònica Fontana di Trevi i l’encantadora Piazza Navona. Dimarts van viure una experiència única caminant per la Roma Clàssica fins a arribar al Vaticà, on van tenir l’oportunitat de visitar els Museus Vaticans i la magnífica Basílica de San Pietro en una visita guiada que els va deixar sense paraules. Dimecres van estar immersos en la grandesa de la Roma antiga mentre feien una visita guiada al Coliseu, al Palatí i al Fòrum            Romà, explorant els vestigis de l’antiga civilització romana. Dijous van dedicar el dia a explorar la zona de Piazza Spagna i Piazza del         Popolo, descobrint els encants ocults de la ciutat i gaudint dels paisatges urbans més espectaculars. Divendres van culminar la setmana amb una visita a la preciosa Villa Borghese, on els alumnes van tenir l’oportunitat de remar al llac i gaudir d’una jornada més relaxada abans d’emprendre el viatge de tornada.

A més a més de l’enriquiment cultural, els nostres alumnes també van tenir l’oportunitat tant de degustar la deliciosa gastronomia italiana com d’assaborir i gaudir dels gelats tan deliciosos que Roma ofereix.

Aquest viatge a Roma ha estat una experiència que els nostres alumnes mai oblidaran, plena de moments memorables i aprenentatges que duraran tota la vida. Estem encantats d’haver pogut oferir aquesta experiència als nostres estudiants i esperem continuar fomentant el seu creixement personal i cultural a través de viatges com aquest en el futur.

Gràcies a tots els alumnes, professors i personal que han fet possible aquest viatge extraordinari!