DIA MUNDIAL DE LES PERSONES AMB EXTREMITATS DIFERENTS

El 12 d’abril els més petits de l’escola Sagrada Família vam celebrar el dia mundial de les persones amb extremitats diferents.

Els nens/es d’Infantil hem gaudit fent circuits de psicomotricitat i jocs en els quals havíem d’amagar un braç. També hem fet puzles i explicat contes que fan referència a les diferències individuals com No em miris així, Posa’t al meu lloc, Alvaro es tu hora… Totes aquestes i d’altres activitats es realitzen durant el curs per fer visible com som de diferents i la importància d’empatitzar amb els companys/es que tenen dificultats motores i físiques en general.

El nostre repte com a escola inclusiva és facilitar diferents possibilitats de desenvolupament i d’aprenentatge a tots els infants vetllant per la seva felicitat. Aprenem que la manera en què portem a terme qualsevol petita acció del dia a dia pot canviar i ens hem d’adaptar a les circumstàncies. Sovint ens preguntem : i tu, com ho faries? D’aquesta manera cadascú aporta el seu granet de sorra per avançar i superar dificultats amb l’ajuda de tots. És ben cert que l’única cosa que no surt és allò que deixem d’intentar…

Tenim sempre present que al llarg de les nostres vides ens trobarem amb moltes persones diferents. Hem de fer que amb les nostres paraules i actes sempre se sentin respectades i estimades.

Per últim volem donar l’enhorabona a NCR pel seu esperit de superació, constància i valentia sense límits. Gràcies a la seva família per ser el nostre referent!