Celebrem el carnaval

Aquest any tot l’alumnat del nostre centre ha celebrat la festa de carnaval.

Cada dia hem seguit, com marca la tradició, les consignes del rei Carnestoltes: dilluns un pentinat esbojarrat, dimarts la cara pintada divertida, dimecres una màscara de carnaval i dijous un complement elegant. Ha estat tot un èxit de participació.

Divendres 9 de febrer les disfresses s’han apoderat del col·legi. Els més petits s’han disfressat de Pikachu; tot Cicle Inicial s’ha disfressat de cuiners i cuineres; l’alumnat de 3r d’EP han anat d’animadores i esportistes; la classe de 4t, de personatges de Mario; la classe de 5è, de diferents països, i la classe de 6è s’han disfressat de famosos, paparazzis, guardaespatlles i fans. Els de l’ESO han anat amb pijama.

A primera hora del matí l’AMPA ens ha organitzat una xocolatada els beneficis de la qual estan destinats a la lluita contra el Càncer Infantil, campanya que organitza l’Hospital Sant Joan de Déu.

A continuació, tot el professorat i alumnat ha participat en una rua al voltant de la plaça Carles III que ha finalitzat al Cóc, on pares i mares ens han esperat per fer fotos i immortalitzar aquest dia entre música i diversió.

Ens ho hem passat molt bé!!!