Els alumnes de 4t d’ESO es graduen

L’alumnat de 4t d’ESO  vam celebrar la nostra graduació el passat dissabte dia 17 de juny. L’acte va començar a les 19:00 h amb l’entrada dels 16 alumnes a la capella del centre. Allí ens esperaven tots els professors i famílies que ens van rebre amb un fort aplaudiment.

Tot seguit, la germana titular va presentar l’acte. Després, la nostra tutora ens va dedicar unes paraules i va reproduir un vídeo molt emotiu que narrava i mostrava tota la nostra trajectòria en el col·legi.

A continuació, una alumna de la nostra classe va llegir,en nom de tots,unes paraules d’agraïmentals professors i al centre. Després, ens van fer l’entrega de les orles i, per acabar, el nostre director ens va donar uns consells i va acomiadar l’acte.

Fora de la capella ens esperava un pica-pica preparat per l’AMPA i la sorpresa d’uns focs artificials.

Els alumnes vam gaudir molt de la vetllada i volem agrair a tothom la seva participació i dedicació en la nostra educació i la nostra formació durant aquests tretze anys.

Ha estat la millor manera d’acomiadar-nos.

PORTAREM SEMPRE EL NOSTRE COL·LEGI AL COR!!!

grup capella

cartell