Material escolar

• Projecte de Reutilització de Llibres

El centre té en funcionament un projecte de reutilització de llibres de text. Està incorporat al rebut el material escolar d’ús personal, l’equipament esportiu de l’escola i les sortides.
El material s’entregarà els primers dies de curs a tot l’alumnat que hagi fet efectiu l’import del rebut. Cal tenir-ne cura per tal de fomentar l’estalvi econòmic.

• Xandall i Equipament Esportiu

Per realitzar activitats esportives cal portar el xandall i l’equipament adient, així com estris d’higiene personal. Es considerarà falta no portar roba adequada a l’activitat física.
El centre recomana fer ús del xandall de l’escola per anar d’excursió, per tal de reconèixer i identificar ràpidament el nostre alumnat.

• Altres

No es considera material escolar altres objectes que no siguin els establerts a la llista de material. No es poden utilitzar aparells per escoltar música ni telèfons mòbils. En el cas que els alumnes els duguin a la motxilla per fer-ne ús fora del recinte escolar, l’escola no se’n responsabilitza.

No s’han de dur diners, llaminadures ni joguines.
En el cas que es realitzés puntualment i excepcionalment una activitat la qual requereixi algun estri no inclòs a la llista, ho farem saber amb antelació.