VISITES DE LES FAMÍLIES

Aquest curs, s’ha convidat a les famílies de P3 i P4 de l’escola Les Clisques a visitar l’escola per explicar experiències, contes, sabers, professions, … i tot el que creguin que ens pot aportar coneixements i vivències boniques.

Divendres va iniciar-se l’Hugo, pare de l’Hugo de P3. Ell és percussionista i li apassiona el mon instrumental. Ens va portar un “cajón peruà”, un “cajón cubà”, unes claus, un bongó i maraques diferents. Ens va explicar l’origen de tots ells, ens va tocar uns ritmes i ens va deixar provar-los tots. Va ser un matí musical fantàstic, moltes gràcies per la teva visita Hugo!

A la tarda vam tenir la segona visita. L’Anna, la mare de l’Olau va venir a explicar-nos el conte vertical: De què fa gust la lluna? A més, ens va explicar que hi ha moltes maneres d’explicar contes i ens va portar diferents elements per jugar amb els personatges. Gràcies per venir Anna, ens va agradar molt el conte.