Trobada de ZER. Castanyada 2022

Arriba la castanyada i un cop més també una nova ocasió per a trobar-nos tots els mestres i alumnes de la ZER. Aquest any, la castanyada l’hem celebrat a l’escola Puig d’Esquers de Colera. Com sempre, s’han programat activitats per enfortir els nostres vincles.

Al llarg del dia s’ha fet una gimcana, una representació de teatre, les danses entre els alumnes de la ZER i la menjada de castanyes amb famílies i amics.

Amb tot, hem gaudit d’un gran dia amb bona companyia.

Tot seguit us deixem un vídeo de l’obra de teatre amb que l’escola Les Clisques ha obsequiat a l’escola Puig d’Esquers i a la resta de companys.

Fins l’any que ve, amics!