Tramuntanart 2023

Per a finalitzar el curs 22-23, alguns alumnes de l’escola han participat, voluntàriament, en l’edició d’enguany del TramuntanART. Per a fer-ho, aquest any se’ns ha donat la responsabilitat de crear l’espectacle inaugural. Gràcies a la Hanna Kulinich, coreògrafa i mare d’en Gleb i la Milana, tots 2 alumnes de l’escola, hem pogut experimentar la seva metodologia de treball aconseguint uns resultats impressionants. Aquí us deixem la coreografia que els espectadors han pogut gaudir tot donant per inaugurada la nova edició del TramuntanART.

Clica a la imatge per accedir al recull de fotografies.