Sortida “El pas del temps”

El dijous 16 de febrer, l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior, vam fer una sortida amb la Sorellona. Vam anar caminant fins a Sant Baldiri. En arribar allà vam esmorzar i vam jugar una estona. Després vam fer una activitat en la qual vam ordenar les etapes de la prehistòria i de la història, i vam situar Sant Baldiri en la seva etapa històrica. En acabar, vam anar cap al Dolmen de Taballera, en un primer moment no el vam trobar, però els monitors el van trobar mentre nosaltres dinàvem. Com ja era tard, vam reprendre el camí de tornada cap a l’escola sense veure’l, visitant una barraca de pedra seca i el mas Puignau. També els vam situar en la seva etapa històrica. Finalment, vam arribar a l’escola bastant cansats i cansades després de passar tot el dia per l’entorn.

Clicant la imatge podreu veure més fotos de la sortida.