Sant Jordi a Puig d’Esquers

El passat dia 21 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’escola. Vam començar el dia fent un improshow, que consisteix en fer un teatre improvisat. Només teníem 5 minuts per preparar-nos cada obra amb uns papers amb paraules escrites que treiem de les caixes, algunes d’aquestes paraules teníen relació amb la llegenda de Sant Jordi i altres no. A partir d’aquestes paraules, ens havíem d’inspirar per crear una nova obra de teatre. Un cop fetes, les vam representar davant tota l’escola. Per esmorzar, vam fer uns pinxos amb fruites que represantava la senyera amb plàtans i maduixes. Després de l’esbarjo vam anar a fer sabons de roses i punts de llibre amb una tècnica d’estampació de flors que consisteix en donar cops amb un martell a les flors per a que quedin estampades en el full. Els sabons els vam donar a l’AFA per a que els pogués vendre a la paradeta de Sant Jordi del diumenge. Per cert, van ser un èxit, es van vendre tots i vam generar una mica de benefici.