RUA DE CARNAVAL: L’ANTÀRTIDA!

Aquest divendres 24 de febrer les Clisques s’ha transformat en l’Antàrtida!

Els nens i nenes de de l’escola hem elaborat una disfressa relacionada amb el projecte que realitzem al voltant de l’Antàrtida i avui, per fi, l’hem tret a passejar per Port de la Selva. Els alumnes de P3 i P4 ens hem disfressat de balenes, els de P5 d’orques, els de 1r i 2n de pingüins, els de 3r i 4rt de foques i els de 5è i 6è d’exploradors.

A les 11:00h hem sortit de l’escola per a començar la rua, acompanyats de música. Hem baixat pel passeig fins a l’Ajuntament. Un cop allà, per grups, hem mostrat el ball que ens havíem preparat a les famílies. Quin ritme i que bé ens ho hem passat! En acabar, la comitiva ha seguit fins a la Plaça on hem tornat a mostrar la nostra coreografia. Per acabar, hem tornat a l’escola.

A la tarda, ens hem reunit al pati per a ballar i jugar plegats i berenar xocolata amb melindros.

Desitgem que aquest cap de setmana gaudiu del carnaval de Port de la Selva!

Si cliqueu la imatge trobareu totes les fotografies de la jornada.