Plantes comestibles amb Sorellona

El passat dijous 26 va venir l’Associació Sorellona a fer-nos una activitat de plantes comestibles, ja que aquest curs, estem treballat la cuina com a eix transversal d’escola. Primer ens van donar unes imatges per anar a fer una excursió i trobar-les durant el camí. Vam poder recol·lectar romaní, Sàlvia… Després, un cop a l’escola, vam elaborar diferents receptes amb aquestes plantes, com per exemple, l’humus silvestre, el batut silvestre i el pesto d’ortigues. A la tarda, ens vam reunir per provar els diferents plats i passar a net les receptes.