Participem al rodatge d’un programa de televisió

Aquest dilluns, els alumnes de cicle mitjà de l’escola Les Clisques hem participat en la filmació d’una part del programa Ruralitas dedicat al nostre poble.

El programa que tracta sobre la vida a les zones rurals, ha convidat a en Salva Manera Pescaplàstiks,  a presentar el seu espectacle de teatre en el que consciencia sobre la importància d’una pesca sostenible i la cura del medi ambient.

Per a col·laborar amb en Salva Manera, bon amic de l’escola, hem fet de públic al seu espectacle i hem pogut veure com es duu a terme la filmació d’un programa de televisió. Hem vist les càmeres que utilitzen, un dron i tot el reguitzell de micros que s’utilitzen. Tot molt interessant. Esperem veure’ns aviat per la televisió.

Clica la imatge per accedir al recull fotogràfic.