Les aventures d’en Pescaplastiks a l’escola Les Clisques

El dimecres 14 de juny, els alumnes de l’escola Les Clisques hem gaudit de l’espectacle de Clown Mediambiental d’en Pescaplastiks.

En Salva Manera, gran amic de l’escola, ens ha vingut a representar, juntament amb la Momo, el seu espectacle que ens ha fet riure d’allò més. Ens ha sensibilitzat a tots de manera divertida com hem de tractar el nostre medi marí tot cuidant-lo i resguardar-lo de deixalles.

A més, ens ha recordat que aquest espectacle, que ja té més de 9 anys de vida, va ser representat per primera vegada a l’escola. Ara, a la recta final de l’espectacle ens ha informat que properament estrenarà el seu nou espectacle Salva Mars Cirkus. Esperem veure’l ben aviat!

Clica a la imatge per a accedir al recull de fotografies.