Fem un museu!

Aquest any 2022 es celebra el mil·lenari de la consagració de l’església del monestir de St. Pere de Rodes situat al nostre municipi. Per a celebrar-ho, la ZER Cap de Creus hem organitzat juntament amb els serveis educatius del monestir l’activitat Fem un museu! en la que hem apres com es crea un museu des de l’inici. Per fer-ho, hem fet diferents activitats repartides en diferents dies.

Per començar, els alumnes, van poder visitar les peces que formarien part del museu i, sense rebre cap informació abans, van deduir l’ús o utilitat de cada obra que posteriorment s’exposaria al nostre petit museu, tot això es va enregistrar en un vídeo.Tot seguit es va realitzar tallers i visites guiades pel monestir. Finalment es va preparar l’exposició i es van preparar les visites guiades per els visitants.

Finalment, es va dur a terme inauguració de l’exposició el dia 10 de Juny en que es va oferir a les famílies, i visitants en general, tota la feina feta al llarg del curs sobre St. Pere de Rodes.

Tot seguit us presentem els vídeos i fotos de l’exposició i us convidem a anar  veure l’exposició al monestir.

Clica la imatge per a veure les fotos

Recull de dibuixos exposats al monestir de St. Pere fets pels nostres alumnes:

Clica la imatge per a veure les fotos