Projecte Enfauna’t. Descobrim els animals del nostre entorn!

Els alumnes de 4t, 5è i 6è, avui hem anat a buscar la càmera de fototrampeig que vam amagar amb el Marcel.

Forma part del projecte Enfauna’t. Mitjançant aquest projecte, escoles de tots els Pirineus, des de la Vall d’Aran fins al Cap de Creus, observarem la biodiversitat. Per fer-ho omplirem una fitxa (que també utilitzaran els biòlegs) amb el recompte d’animals que veiem i publicarem en un blog comú de totes les escoles.

Hem trobat porcs senglars, cabirols i una guineu!!! Us deixem un recull de les millors imatges que hem enregistrat durant aquest primer mes que ha estat la càmera i fotografies de la sortida d’avui.

Clicant la fotografia podreu veure la resta de vídeos.