EL CARNAVAL ARRIBA A COLERA

El dijous 23 de febrer, l’alumnat de 6è ens van presentar les consignes de carnaval. La primera consigna va ser el divendres 24 ja que el dijous 2 de març ens anem al circ i van preferir no fer cap consigna. Cada dia hi havia una consigna diferent, el divendres 24 vam anar amb la roba del revés, el dilluns 27 vam anar a l’escola en pijama, el dimarts 28 vam anar amb la cara i els cabells esbojarrats, el dimecres 1 de març vam anar a l’escola disfressats com volíem, el dijous 2 vam anar al circ i el divendres 3 vam tancar el carnaval amb la rua i un berenar al pati de l’escola.