DESCOBRIM RASTRES D’ANIMALS

El dimarts 25 d’abril, la classe de cicle mitjà de l’escola Les Clisques vam anar a Selva de Mar amb la Sorellona. Ens van acompanyar una monitora que s’anomena Beth, en Marc i en Diego. Vam anar caminant fins a Selva de Mar pel camí dels horts, pel camí vam trobar una càmera de la Sorellona que serveix per fotografiar els animals. Després vam anar al Molí del Salt de l’Aigua, i allà ens van explicar els diferents tipus de rastres d’animals que podem trobar.
També vam començar a buscar rastres per la zona, i sobretot vam trobar excrements, que vam analitzar amb claus dicotòmiques per saber de quin animal es tractava.
Finalment, vam fer un taller de petjades, on havíem de barrejar aigua i guix, després posar-lo amb un motlle i esperar que s’assequés, mentre fèiem uns jocs per conèixer els rastres i els animals del Cap de Creus. Un cop teníem els motlles de les petjades de la llúdriga, el teixó, la geneta i la fagina, vam tornar a l’escola i vam trobar les petjades d’un teixó i rastres de senglars.

Ens ho vam passar molt bé!