CELEBREM LA SETMANA DE “COMPARTIM AMB LA GENT GRAN”

El dia 11 de novembre de 2022 vam fer l’activitat “quan jo era petit/a”

El passat divendres van venir els avis i àvies d’alguns/es alumnes, en total érem 32 persones. Els hi vam preparar un esmorzar ven bo: pa amb tomàquet, pernil i formatge, galetes, i brotxetes de plàtan, pera i poma. Ens van explicar anècdotes i coses de la seva infància i adolescència, també ens van explicar que abans tot era diferent, les escoles estaven separades per a nois i noies, que els hi donaven llet d’Amèrica a l’escola, que l’escola estava molt diferent, que els castigaven donant cops, fins hi tot, que anaven a l’escola els dissabtes. Va ser una jornada molt interessant.