Calendari d’Advent, Tió i Fumera

El día 1 de desembre vam començar a obrir el calendari d’advent. Cada dia l’obra una parella o trio de padrins i fillols. Alguns dels dies, ens tocava decidir on volíem esmorzar, triar algun joc per jugar plegats, escollir que voliem fer durant la tarda, etc…Un dels dies, en obrir el calendari, ens vam trobar una carta del Tío, que deia que estaba venint cap a Colera. El dia 11 de desembre, el Tío ens va tornar a enviar una carta que deia que ja havia arribat però que no trobava l’escola, en aquesta carta, ens donava unes pistes, on ens deia que escoltava gossos i màquines, i que també hi havia moltes oliveres, que estava al costat d’una riera, i que també feia olor a cremat. Un cop vam, més o menys, situar-nos, vam anar a buscar-lo a l’olivar d’en Sergi. Després de molt buscar, per sorpresa de tots i totes, estava enfilat dalt d’un arbre!! I encara hi ha més, dimarts dia 12 va venir en Fumera a l’escola.

Marc i Martí

Clica la imatge per veure’n més