Preinscripció 23-24. Escola Les Clisques

Avui 6 de març comença el període de preinscripció a educació infantil i primària i finalitzarà el 20 de març. És per això que us convidem el proper dijous 16 de març a les 15:00h a la jornada de portes obertes de l’escola Les Clisques.

Per altra banda us fem arribar l’enllaç a la web de preinscripció i ens posem a la vostra disposició per si necessiteu ajuda per a fer-la. La documentació bàsica que us farà falta és:

• DNI, NIE o passaport de pare, mare o tutor (foto o document escanejat pels 2 costats).
  • Llibre de família o similar (foto o document escanejat).

Més endavant, ens farà falta:

• Targeta sanitària.
  • Carnet de vacunes (en cas que estiguin vacunats).

Si necessiteu ajuda només cal que ens truqueu o envieu un whatsapp al 634763711 i podem concertar una visita.