Participem en el rodatge d’un programa de televisió. Escola Les Clisques

Aquest dijous dia 14 de març, els alumnes de 4t hem participat en el rodatge d’un programa de televisió.

El programa en qüestió busca a persones grans, veïnes del poble, que fan activitats singulars i, als realitzadors, els ha interessat l’activitat sobre la història dels nostres pobles que fem amb l’Isidre.

La presentadora del programa és la Thais Villas i li hem explicat què fem els dijous a la tarda. L’activitat els ha interessat sobretot pel tema que combinem història, gent gran i tecnologia.

Nosaltres hem explicat què fem i al mateix temps hem pogut experimentar com es fa el rodatge d’un programa de televisió i tot el que comporta, com per exemple, la repetició de les escenes, perquè, n’hem hagut de repetir unes quantes…

Una experiència molt interessant. Esperem poder veure el programa ben aviat!

Us deixem unes fotos sobre el rodatge.