Participació al Tramuntanart 2019

Aquest curs l’escola Les Clisques ha recuperat la seva participació a l’exposició d’art Tramuntanart. L’obra que hem presentat s’anomena Fils de Tramuntana  i en ella volem exposar allò que nosaltres llancem al mar i que aquest ens retorna. Nosaltres ho recollim per a fer la nostra obra. L’obra, a mig camí entre la creació artística i el reciclatge mostra part de l’educació ambiental que es treballa a l’escola i la intenció de l’escola en conscienciar i educar el l’ecologisme i cura del nostre entorn. També destaquem el fet de fer-la portant a la pràctica l’activitat de Padrins i Fillols activitat que aparella els alumnes de la nostra escola (un de gran amb un de petit) per a enriquir-se mútuament.

Clica la imatge per accedir al conjunt de fotografies.